תריסים חשמליים

תריסים חשמליים הם ביטוי מושלם למספר מגמות מובהקות בתחום תכנון ועיצוב הבית: גם ניצול יעיל של טכנולוגיות חדשניות כדי להפוך את החיים לקלים ונוחים יותר, גם שליטה מלאה בכמות האור וכמות האוויר בכל חלל וגם הקפדה על אסתטיות נעימה לעין (בפריט שבעבר נתפש כפרקטי בלבד). א.מ.ש אלומיניום מתקינה ומתקנת את כל הסוגי התריסים הקיימים כבר למעלה מ-20 שנה, ובפרט צברנו ניסיון רב שמאפשר לנו להבטיח התקנת תריס חשמלי ביעילות מקסימלית.

תריסים חשמליים קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ תריסים חשמליים מאלומיניום מובחר

✔️ בהתאמה מלאה לכל מפתח

✔️ 5 שנות אחריות על כל התקנה של תריס חשמלי חיצוני או פנימי

✔️ אספקת והתקנת תריסים חשמליים בזמן קצר

✔️ שירות בכל רחבי הארץ

✔️ תריסים חשמליים במחירים הכי משתלמים בישראל!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לתריס חשמלי:

תריס חשמלי פנימי או חיצוני - באחריות מלאה ל-5 שנים!

התקנת תריס חשמלי, כמו כל פעולה מורכבת יחסית שמתבצעת בבית, מייצרת חשש מסוים – מפני עבודה לא מקצועית מספיק. עם א.מ.ש אלומיניום מובטח לכם ראש שקט לגמרי, גם בזכות הניסיון שהצטבר בחברה, כאמור יותר מ-20 שנה ואלפי התקנות של סוגי תריסים שונים, כולל תריסים חשמליים קליל, וגם בזכות האחריות המלאה ל-5 שנים על כל התקנה.

כחברה ותיקה, אנחנו מבינים שהנכס העיקרי שלנו הוא לקוחות מרוצים, ולכן נעשה הכל כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר האפשרי וכמובן את התריס החשמלי המתאים ביותר לצרכים שלכם.

תריסים חשמליים בהתאמה מדויקת לכל צורך

מחיר תריס חשמלי גבוה בהשוואה לעלות תריסי הזזה וגם ביחס לתריסי הגלילה הידניים. בהתאם, גם רף הציפיות גבוה מאוד, ובצדק. הבסיס לתמורה מלאה לכספכם הוא התאמה מושלמת של התריס החשמלי לצרכים הספציפיים אצלכם בבית (וגם בעסק).

בנקודה זו נכנס לתמונה הניסיון העשיר שלנו, ואיתו היכולת לאפיין במדויק את הצרכים של כל לקוח ולקוחה ועל בסיס זה להתאים פתרון אופטימלי. ההחלטות החשובות הן עוצמת המנוע הדרושה כנגזרת ממשקל התריס וסוג השלבים. ביחד נתאים לכם את הפיתרון המושלם בעבורכם.

שימוש באלומיניום מובחר

מחיר משתלם במיוחד!

5 שנות אחריות

סוגי שלבים עבור תריס חשמלי

השלבים של תריס גלילי חשמלי יכולים להיות מ-3 סוגים שונים: שלבים מוקצפים, שלבים משוכים ושלבי אור.

שלבים מוקצפים הם האופציה הבסיסית ביותר. שלבים אלה מתאפיינים בשכבה דקה יחסית של אלומיניום ובתוכה קצף שמייצר את הבידוד הנחוץ. תריס מוקצף מומלץ רק למפתחים קטנים יחסית (עד 3 מטר). הסיבה לכך היא העמידות הנמוכה שלו, כשלמשל עצם שיונח בדרכו של התריס כשמורידים אותו בלי להבחין באותו עצם עלול לגרום לנתק בין השלבים.

השלבים המשוכים חלולים וזאת משום ששכבת האלומיניום שלהם עבה ובנוסף מועשרת בסגסוגות שונות כך שמושג בידוד אפקטיבי גם בלי קצף. העובי של שכבת האלומיניום והחוסן של התריסים החשמליים המשוכים הופכים אותם לעמידים מאוד – וגם לכבדים, כך שנדרש מנוע חזק.

שלבי אור מקנים שליטה מיטבית בכמות האור ובכמות האוויר שנכנסת לחלל גם מבלי לוותר על פרטיות מוחלטת. תריס אור הוא גם האופציה האסתטית ביותר.

תריסים חשמליים מחיר הוגן

התקנת תריסים מקצועית עם אפס תקלות

התקנת תריסים מקצועית מצמצמת מאוד את הסיכון לתקלה בטווח הזמן הנראה לעין. ככל שהתריסים גדולים יותר ומורכבים יותר, ובפרט אם המטרה היא התקנה של תריסים חשמליים, כך גדלה חשיבות הבקיאות המקצועית של אותו מתקין תריסים שיגיע אליכם.

עוד כדאי לדעת שאנחנו מספקים גם שירותי תיקונים במידת הצורך. כמו ההתקנות, גם התיקונים השונים – החלפת שלב, שחרור תריס תקוע, החלפת רצועה בתריס גלילה שהתבלתה עם השנים, כיוון מנוע או תיקון תריסים חשמליים – מתבצעים על-ידינו במקצועיות, באחריות ובמחירים הוגנים.

איך אנחנו מציעים עבור התקנת תריס חשמלי מחיר נמוך במיוחד?

כמה עולה התקנת תריס חשמלי?

2,000-8,000 ש"ח

כולל מנוע וארגז. המחיר משתנה בהתאם לסוג השלבים ולגודל המפתח.

מחיר הפיכת תריס אלומיניום עם גלילה ידנית לתריס חשמלי

850-1,700 ש"ח

כולל נקודת החשמל הדרושה.

עלות התקנת מנוע שכולל מנואלה

700-1,700 ש"ח

מתאים עבור שומרי שבת שרוצים תריסים חשמליים. תלוי כמובן באיכות המנוע שתבחרו.

עלות התקנת שעון שבת עבור תריס חשמלי פנימי

400-700 ש"ח

פתרון נוסף לשומרי שבת. המחיר כולל נקודת חשמל.

כמה עולה החלפת מנוע לתריס חשמלי?

800-1,800 ש"ח

בהתאם לסוג המנוע שתבחרו – סיני, קליל, פלמט או כל מנוע אחר.

מחיר תיקון תריס חשמלי כשיש נתק בין שלבים

300-600 ש"ח

בעיה נפוצה בשלבים מוקצפים. המחיר כולל כיוון מנוע.

עלות כיוון תריס חשמלי

400-600 ש"ח

במצבים שבהם הירידה נעצרת עוד לפני שהתריס הגיע לרצפה. המחיר תלוי בהיכן התריס תקוע – למעלה או למטה.

תריס חשמלי חיצוני נגד פריצה – פתרון בטיחותי

תועלת נוספת של תריסים חשמליים היא היכולת שלהם למנוע פריצות ולהרתיע כל גורם זר שרוצה לחדור לבית או לעסק שלכם. הרבה יותר קשה לפרוץ לבית דרך תריס חשמלי בהשוואה לתריס גלילה ידני או לתריס שלבי הזזה. בהתאם, כשמחשבים עבור תריס חשמלי חיצוני מחיר ותמורה, חשוב לקחת בחשבון גם את התוספת המשמעותית לביטחון. תריס חשמלי נגד פריצה חייב להיות כבד כדי למלא את ייעודו.

תריסים חשמליים עם שלט - לשליטה נוחה במיוחד

אופציה נוספת שכדאי להכיר היא תריס חשמלי עם שלט. אמנם בכל מקרה העלאת והורדת התריס מתבצעת בלחיצת כפתור פשוטה, אבל התקנת שלט לתריס חשמלי מאפשרת לכם לעשות זאת גם בלי לקום מהספה ולהתקרב אל החלון. חשוב להדגיש כי מחיר תריס חשמלי עם שלט לא שונה משמעותית מהעלות של תריס ללא פריט זה, וכנראה שזה יהיה שווה לכם את ההשקעה.

חלקי חילוף מובחרים במקרה הצורך בתיקון תריס חשמלי

כל תיקון תריס חשמלי ע"י א.מ.ש אלומיניום מתבצע בעזרת חלקי חילוף מובחרים, ואנחנו מזכירים לכם שיש לכם 5 שנות אחריות על כל תריס חשמלי שאתם מזמינים ממפעל האלומיניום שלנו. ההקפדה על איכות החלקים נובעת מהבנה שרק כך ניתן להבטיח תועלת ארוכת טווח – וגם לקיים את ההבטחה. בנוסף, הצוותים שלנו אמונים על התאמת הפתרון הטוב ביותר ועל עבודה זריזה תוך שמירה על הסדר ועל הניקיון במקום.

זקוקים לשירות התקנת תריס חשמלי או לתיקון תריסים חשמליים קיימים? יש לכם שאלות ספציפיות? אנחנו כאן בשבילכם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר מאוד עם מענה מקצועי מועיל.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנוגע לתריסים חשמליים:

למה לבחור דווקא בכם לקניית תריס חשמלי חדש?

יש לנו מעל 20 שנות ניסיון בתחום האלומיניום בכלל והתריסים בפרט. אנחנו מייצרים את כל סוגי התריסים ומגוון סוגים של תריסים חשמליים: תריס עם שלבים מוקצפים, תריסי אור חשמליים, תריסי גלילה חשמליים ועוד. אנחנו עובדים בפריסה ארצית רחבה, נותנים אחריות ל-5 שנים על כל התקנת תריס חשמלי שנקנה אצלנו והמחירים שלנו הוגנים ביותר.

מדוע תריס חשמלי עדיף על תריסי הזזה וגלילה?

מעבר לנוחות והיוקרה שתריס חשמלי מספק, הוא מאד בטיחותי ויכול לסייע למנוע פריצות מאחר וקשה מאד לפרוץ אותו. כמו כן, תריס חשמלי הוא מוצר אמין מאד, וזאת בהשוואה לתריס הזזה שהשלבים שלו נשברים לעיתים קרובות ובוודאי בהשוואה לתריס גלילה ידני שהרצועה שלו נקרעת תכופות.