תיקון תריסים חשמליים

תריסים חשמליים הם מוצר נפוץ מאוד בימינו, ובהתאם גדל גם הביקוש לשירותיו של טכנאי תריסים חשמליים. תיקון תריס חשמלי הוא פעולה מורכבת שמחייבת בקיאות ומיומנות – שתי האיכויות העיקריות של א.מ.ש אלומיניום, ביחד עם האמינות והמחויבות למתן השירות הטוב ביותר. כמו כן, כשאנחנו מבצעים תיקון תריס חשמלי מחיר השירות שלנו הוא הוגן, וזו התחייבות.

תיקון תריסים חשמליים עושים עם א.מ.ש אלומיניום

✔️ תיקון תריסים חשמליים סטנדרטיים ותריסי אור חשמליים

✔️ תיקון תריסים חשמליים בפריסה ארצית רחבה

✔️ טכנאי תריסים חשמליים מקצועיים

✔️ תיקון תריס חשמלי במחיר אטרקטיבי!

✔️ 20 שנות ניסיון בתיקון תריסים

קבלו הצעת מחיר משתלמת לתיקון תריס חשמלי:

טכנאי תריסים חשמליים עם ניסיון נרחב במיוחד

עם ניסיון של יותר מ-20 שנים, אנחנו יכולים להבטיח תיקון תריסים חשמליים ברמה הגבוהה ביותר – וגם לקיים את ההבטחה. במשך למעלה משני עשורים של פעילות בתחום התריסים, אין תקלה שלא נתקלנו בה כבר ואין בעיה שאנחנו לא מזהים במהירות וידועים בדיוק איך לפתור.

הניסיון רחב ההיקף אותו צברנו גם מייעל את העבודה שלנו, כך שכל תיקון תריס חשמלי מושלם בזמן קצר מאוד – ואתם יכולים לחזור לשגרת החיים במהירות ועם מינימום הפרעה לאותה שגרה רצויה.

תיקון תריסים חשמליים עם חלקי חילוף מובחרים ואמינות ללא פשרות

עוד מרכיב חשוב בשירות של איש מקצוע אשר מתקן תריסים חשמליים הוא אמינות. למרבה הצער, כולנו שמענו על מקרים שבהם אנשי מקצוע לא ישרים ביצעו תיקונים לא נחוצים בעלות גבוהה. כשצוות של א.מ.ש אלומיניום מתקן תריסים חשמליים אתם יכולים לדעת בוודאות שרק מה שהכרחי לבצע יבוצע – ויבוצע באופן מקצועי לחלוטין.

בנוסף, אנחנו מקפידים להשתמש בכל תיקון תריס חשמלי אך ורק בחלקי החילוף האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק. השתכללות הטכנולוגיות בתחום התריסים הובילה לכך שכיום ישנם מוצרים מתקדמים שמאפשרים תיקון תריסים חשמליים במקסימום יעילות וכך שהתיקון יישמר למשך שנים רבות – ובזכות ההתעדכנות השוטפת שלנו בחידושים בעולם התריסים אתם נהנים מהפתרונות הטובים ביותר.

תיקון תריסים חשמליים מחיר זול

תיקון תריס חשמלי מחיר משתלם במיוחד!

כשנדרש תיקון חשמלי מחיר העבודה והחלקים הוא כמובן שיקול מרכזי. בטבלה שלפניכם מפורטות העלויות של הפעולות השכיחות ביותר במסגרת תיקון תריסים חשמליים. לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית עבורכם אתם מוזמנים לפנות אלינו ולתאר את הבעיה (בהתאם למאפיינים הספציפיים של תריסים חשמליים תיקון התקלה עשוי להיות מעט שונה).

עלות החלפת שלב בתריס חשמלי

450-600 ש"ח

כשאיש מקצוע שלנו מתקן תריסים חשמליים עם שלב שבור או תקול הוא בוחן ביסודיות את השלבים הסמוכים כדי לוודא שלא נדרשת גם החלפתם

תיקון תריס חשמלי תקוע

450-850 ש"ח

שחרור התריס בעדינות ובזהירות כדי לא לגרום לו נזק

עלות החלפת מתג הפעלה

200-300 ש"ח

ביקור הטכנאי מתומחר בנפרד

עלות תיקון תריסים חשמליים עם נתק בין השלבים

450-600 ש"ח

בעיה נפוצה במיוחד בתריסים עם שלבים מוקצפים. לרוב היא מתרחשת בין השלב התחתון ביותר לזה שמעליו. מחיר תיקון תריסים עם נתק כולל כיוון מנוע לתריס חשמלי.

מחיר כיוון מנוע

400-500 ש"ח

בהתאם לסוג המנוע

מחיר תיקון תריסים חשמליים כשנדרשת החלפת מנוע

750-1,800 ש"ח

במקרה של תריס חשמלי ישן, כשהמנוע כבר לא בר תיקון (לרוב מדובר במנועים זולים יחסית). מחיר המנוע תלוי באיכותו כמובן ונציע לכם מגוון פתרונות לבחירה.

עלות התקנת שעון שבת בתריס חשמלי

450-700 ש"ח

המחיר כולל ביקור טכנאי

מחיר שדרוג תריס ידני לתריס חשמלי

800-1,500 ש"ח

העלות כוללת את מחיר התקנת נקודת החשמל ומשתנה בהתאם לסוג התריס הספציפי שקיים אצלכם.

מחיר תיקון הרצועות העליונות בתריסים חשמליים

400-600 ש"ח

למידע נוסף לחצו כאן.

עלות ביקור טכנאי תריסים חשמליים

300-400 ש"ח

המחיר תלוי במיקומכם.

* עלות תיקון תריסים חשמליים עשויה להיות שונה מהטווח הנ"ל במקרים יוצאי דופן.

* אנחנו מספקים שירות תיקון תריס חשמלי בכל רחבי הארץ וכמובן שהמרחק שלכם מאיתנו משפיע על המחיר.

למידע נוסף על מחירים, בקרו בעמוד מחירון תיקון תריסים.

התריס החשמלי שלכם לא עולה? בעמוד הזה ריכזנו מספר דרכים לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם.

תיקון תריסים חשמליים באדיבות ובזמינות גבוהה

תיקון תריסים חשמליים ע"י הצוותים שלנו מתבצע באדיבות רבה, ובנוסף אנחנו מקפידים להתייצב לביצוע העבודה בדיוק במועד שתיאמנו אתכם – כדי לצמצם ככל האפשר את ההפרעה לשגרת החיים. בכל מקרה של בעיה שמשביתה תריסים חשמליים תיקון התקלה מבוסס על אבחון מדויק, על שימוש בחלקי חילוף באיכות גבוהה ולא פחות חשוב, שמירה על הסדר והניקיון בחלל.

עוד דגש הוא זמינות גבוהה לביצוע התיקון, וזאת מתוך ההבנה שכל תיקון תריס חשמלי משפיע באופן משמעותי על איכות החיים ואי אפשר להתעכב עם ביצוע הפעולות הנחוצות.

אתם מוזמנים למלא את הפרטים שלכם, ואנחנו ניצור אתכם קשר בהקדם ונספק הצעת מחיר משתלמת.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תיקון תריס חשמלי:

למה לבחור דווקא בכם לתיקון התריס החשמלי שלי?

אחרי 20 שנות ניסיון בתיקון תריסים חשמליים, אין בעיה שאנחנו לא מסוגלים לפתור. בין אם יש צורך בהחלפת רצועה קרועה, במנוע כולו או סתם בתיקון קצר – אנחנו נדע לספק לכם את המענה המקצועי ביותר ולפתור את הבעיה.

מה המחירים לתיקון תריסים חשמליים אצלכם?

מן הסתם, מחיר התיקון מושפע מהתקלה שנגלה אצלכם. להחלפת רצועה קרועה יש מחיר אחד, להחלפת שלבים שבורים מחיר אחר ולהחלפת מנוע בתריס החשמלי מחיר אחר לחלוטין. מה שכן – אנחנו יכולים להתחייב לספק לכם שירות מקצועי ואמין במחיר הוגן ביותר. רק צרו עמנו קשר 🙂