החלפת רצועה בתריס חשמלי

אחת התקלות האפשריות בתריסים החשמליים היא קרע באחת הרצועות. במקרה כזה, הפתרון הוא פשוט להחליף את הרצועה הקרועה באחת חדשה – וכדאי להפקיד את המלאכה בידי טכנאי תריסים מנוסה שמשתמש אך ורק ברצועות איכותיות. א.מ.ש אלומיניום פועלת בתחום התריסים כבר יותר מ-20 שנים ומספקת גם את השירות של החלפת רצועה בתריס חשמלי – בזמינות גבוהה ובמחיר משתלם.

החלפת רצועה בתריס חשמלי עם המומחים של א.מ.ש אלומיניום

✔️ החלפת רצועות בתריסים חשמליים ותריסי אור

✔️ אחריות ל-3 חודשים על כל תיקון

✔️ זמינות מלאה לעבודה בכל הארץ

✔️ החלפת רצועות לתריס חשמלי במחיר משתלם!

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

חלקי חילוף איכותיים ואחריות מלאה על כל החלפת רצועה בתריס חשמלי

כשאנשים מזמינים טכנאי תריסים חשמליים – לכל משימה שהיא, מתיקון נתק בין שלבים דרך כיוון מנוע ועד החלפת רצועות לתריס חשמלי – תמיד ישנו חשש שמא התוצאה לא תהיה טובה מספיק, ובפרט לא תחזיק מעמד זמן רב.

עם א.מ.ש אלומיניום אין צורך לחשוש: ראשית, אנחנו משתמשים אך ורק בחלקי חילוף מובחרים ולכן גם עמידים, ושנית, אנחנו מעניקים אחריות מלאה על כל עבודה, כולל החלפת רצועה בתריס חשמלי. כשמוסיפים לכך את 20 שנות הניסיון שלנו בהתקנות ובתיקונים של כל סוגי התריסים – חשמליים וידניים, גלילה והזזה, תריסי רפפה, תריסי אור ועוד – התוצאה היא תמיד תריס שיספק לכם מקסימום נחת לטווח ארוך.

החלפת רצועה בתריס חשמלי בזול
החלפת רצועה בתריס חשמלי

כמה עולה החלפת רצועה בתריס חשמלי?

אנחנו מתחייבים לא "רק" לעבודה מקצועית ולשירות מצוין, אלא גם למחירים משתלמים. בטבלה שלפניכם תוכלו למצוא את העלויות המקובלות של החלפת רצועות לתריס חשמלי ושל פעולות רלוונטיות נוספות, ולהתרשם בעצמכם. כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אליכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולאחר שנברר מספר פרטים חשובים נוכל לספק לכם הצעה משתלמת.

מחיר החלפת רצועה בתריס חשמלי

450-550 ש"ח

כולל הרצועה והעבודה. המחיר הנפוץ ביותר הוא 400 ש"ח. אם יש צורך להחליף 2 רצועות לתריס חשמלי המחיר יהיה בדרך כלל 500 ₪.

כמה עולה החלפת חבל תריס גלילה ידני?

400-500 ש"ח

העלות כוללת את העבודה ואת הרצועה החדשה.

עלות החלפת שלבים בתריס חשמלי

500-800 ש"ח

אם כתוצאה מהקרע ברצועה נגרם נזק לשלב.

מחיר כיוון מנוע בתריסים חשמליים

450-550 ש"ח

 

מה עלות החלפת מנוע לתריס חשמלי?

800-1,800 ש"ח

בהתאם לגודל המנוע, שנגזר ממשקל התריס.

כמה עולה החלפת תריס גלילה ידני?

800-1,400 ש"ח

מחיר למ"ר.

ייעוץ מקצועי ביושרה מלאה לגבי רצועות לתריס חשמלי

הניסיון רחב ההיקף שלנו וההיכרות המצוינת עם כל סוגי התריסים ועם כל החלקים בכל תריס מתורגמים גם לייעוץ מקצועי מועיל. לפעמים רצועה שחוקה או קרועה היא רק בעיה אחת שמאפיינת את התריס והטכנאי מזהה כשלים נוספים שעלולים לבוא לידי ביטוי תוך זמן קצר ולפגום בתפקוד התקין של התריס.

בפרט, זהו המצב כשמדובר על תריס ישן יחסית או כזה שהשימוש בו אינטנסיבי מאוד ולכן הוא התבלה במהירות. במקרה כזה, ייתכן שנמליץ על החלפת תריסים לגמרי. בכל מקרה, הייעוץ שלנו תמיד ניתן מתוך יושרה מלאה ומתוך ההבנה שלנו שלקוחות מרוצים הם נכס משמעותי. מחיר תריס חשמלי חדש נקבע בהתאם לסוג השלבים הנבחר ולגודל המפתח.

אתם מוזמנים לפנות אלינו – ולקבל תשובה סבלנית, מקצועית, מפורטת ואמינה לכל שאלה, ואם תרצו גם הצעת מחיר אטרקטיבית.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:

תשובות לשאלות נפוצות בנוגע להחלפת רצועה בתריס חשמלי:

בתריס גלילה ידני הרצועה מרימה ומורידה את התריס. בגרסה החשמלית יש כמובן מנוע שאחראי לכך – ותפקידה של הרצועה הוא להחזיק את התריס שלא ייפול.

בהתאם לאיכות הרצועה – לרוב כ-3 שנים.

ברוב המקרים נשלים את התיקון תוך שעה. בכל מקרה נגיע אליכם תוך זמן קצר ובדיוק במועד שתואם, ונבצע את העבודה ביעילות, בזריזות ותוך שמירה על הניקיון ועל הסדר.