החלפת שלבים בתריס

השלבים בתריסים השונים הם אחד החלקים שנשחקים במהירות יחסית. הם עלולים גם להתעוות וגם להישבר, ובכל מקרה שכזה חשוב למצוא מיד מתקן תריסים מקצועי. א.מ.ש אלומיניום נמצאת בתחום מזה 20 שנים, צברה אינספור לקוחות מרוצים ומבצעת במיומנות גבוהה את כל סוגי התיקונים ובפרט החלפת שלבים בתריס.

* מינימום הזמנה של 500 ₪ להחלפת שלבים בתריס.

* אנחנו לא מוכרים שלבים לתריסים ואין לנו חנות לחלקי חילוף. אנחנו מפעל אלומיניום שמייצר שלבים בהתאם להזמנה מראש.

החלפת שלבים בתריס עושים רק עם א.מ.ש אלומיניום

✔️ החלפת שלבי תריסים במגוון סוגי תריסים: הזזה, חשמליים ועוד.

✔️ תיקון שלבים בתריסים בכל רחבי הארץ

✔️ החלפת ותיקון שלבי תריסים במחיר אטרקטיבי!

✔️ שימוש בחלקי החילוף האיכותיים ביותר

✔️ 20 שנות ניסיון בתחום התריסים

קבלו הצעת מחיר משתלמת להחלפת שלבי תריס:

מתי אין ברירה לבצע החלפת שלבים בתריס?

כשאחד השלבים מתעקם או שחלק ממנו נשבר, מומלץ בחום לא להמשיך להשתמש בתריס אלא להחליף את אותו שלב כדי לא לגרום לנזק חמור יותר. למעשה בחלק גדול מהמקרים כדאי לשקול להחליף גם שלבים סמוכים לזה שכבר לא ממלא את ייעודו, ואפילו לנצל את ההזדמנות לטובת התקנת שלבים חדשים גם במקום אלה שכבר התיישנו ועלולים להיסדק, להישחק או להתעוות תוך זמן לא רב.

בהתאם כשמזמינים איש מקצוע לטובת תיקון שלבים בתריסים כדאי מאוד לוודא שמדובר באדם אמין לחלוטין – כזה שתוכלו לסמוך על ההמלצות שלו בראש שקט ולדעת שהן משרתות את האינטרסים שלכם בצורה מיטבית.

החלפת שלבים בתריס עם חלקי חילוף מובחרים ואחריות מלאה

עם המומחים של א.מ.ש אלומיניום, החלפת שלבים בתריס היא פעולה פשוטה, מהירה ובעיקר כזו שמבטיחה, ומקיימת, מקסימום תועלת – בזכות השימוש בשלבים איכותיים ומתן האחריות המלאה על העבודה.

בהקשר זה, כדאי לדעת שישנם מספר סוגים של שלבים, והבחירה ביניהם משפיעה על העלות, אם כי בכל מקרה יתבצע תיקון שלבי תריסים במחיר משתלם אצלנו בכל עבודה. הסוגים השונים של השלבים איתם אנחנו עובדים הם פלסטיק (האופציה הפשוטה והזולה ביותר), אלומיניום מוקצף (אלומיניום עם פוליאוריתן שמבודד מחום, קור ורעש), אלומיניום משוך (מתאים לדירות קרקע בזכות הכובד, כך שהתריס משמש גם כסורג) ותריס אור (שנחשב לאסתטי במיוחד).

החלפת שלבים בתריס מחיר זול
החלפת שלבים בתריס הזזה

תיקון שלבי תריסים במחיר מנצח

באופן טבעי, כשמחפשים אנשי מקצוע לטובת תיקון תריסים מחיר השירות הוא חלק מההחלטה. בדרך כלל, העלות לשלב הראשון היא 300-350 ₪ (כולל ביקור הטכנאי), ועל כל שלב נוסף תתבקשו לשלם עוד 20-30 ש"ח. בהתאם, אם כבר הוזמן איש מקצוע לביצוע תיקון שלבים בתריסים, כדאי להחליף את כל השלבים המיושנים שהתחילו להישחק, וגם לשקול ביצוע פעולות נוספות שיקדימו תרופה למכה – למשל החלפת רצועה בתריס גלילה.

בטבלה שלפניכם תמצאו מחירים של שירותים מבוקשים במיוחד:

פעולה נדרשת

מחיר מקובל

הערות

החלפת ידית המנוף בתריס שלבים

300-400 ש"ח

המחיר כולל עבודה וחלקים.

החלפת שלות

150-250 ש"ח

שלות הן החלק שמחזיק את התריס. המחיר מתייחס להחלפתן של זוג שלות, ולא כולל עבודה.

החלפת זוג מסילות

350-500 ש"ח

חשוב לבחור מסילות עמידות שכן מדובר בחלק שגם הוא נשחק עקב השימוש האינטנסיבי.

תיקון רצועה

300-450 ש"ח

אם בגלל הקרע ברצועה התריס צנח בבת אחת, סביר להניח שתצטרכו לבצע גם החלפת שלבים בתריס בגלל הפגיעה.

התקנת תריס הזזה

650-950 ש"ח למ"ר

במקרים שבהם תיקון שלבים בתריסים עלול להיות פעולה יקרה – בגלל הצורך להחליף שלבים רבים, כשהתריס ישן – כדאי לשקול התקנת תריס חדש.

א.מ.ש אלומיניום מספקת את כל השירותים הנ"ל בזמינות גבוהה וכאמור באמינות מירבית – כך שתוכלו לבחור בין החלפת התריס לגמרי לבין תיקון על בסיס המלצות נכונות (וחלקים איכותיים במיוחד). כמו כן, השירות כולל אחריות מלאה, כדי שתוכלו להיות רגועים לחלוטין.

השאירו פרטים ליצירת קשר:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא החלפת שלבים בתריס:

האם אתם מחליפים שלבים בכל סוגי התריסים?

אכן כן. אנחנו מחליפים שלבים הן בתריסי הזזה (מפלסטיק ואלומיניום), הן בתריסי גלילה והן בתריסים חשמליים. אנחנו עובדים עם חלקי החילוף האיכותיים ביותר שיש ומתחייבים לעבודה מקצועית.

למה לבחור דווקא בכם להחלפת השלבים בתריסי שלי?

יש לנו 20 שנות ניסיון בתיקון שלבים בתריסים והחלפת שלבים בכל סוגי התריסים. כמו כן, אנחנו מתחייבים לשירות מקצועי ואדיב ולמחירים הוגנים והזמינות שלנו היא גבוהה מאד, בכל חלקי הארץ.