התקנת חלון אלומיניום

היתרונות המשמעותיים של האלומיניום הפכו את החלונות שמיוצרים מחומר גלם זה לפופולריים במיוחד עבור כל סוגי המפתחים. בהתאם, גם התקנת חלון אלומיניום היא שירות מבוקש – ואנחנו מספקים אותו בכל רחבי הארץ, בזמינות גבוהה ובמקצועיות מרשימה. עוד כדאי לדעת שאנחנו גובים עבור התקנת חלון אלומיניום מחיר משתלם מאוד. לחלון אלומיניום ישנם מספר יתרונות משמעותיים, גם מבחינה פרקטית וגם בהיבט האסתטי, ולכן אין פלא שזוהי האופציה הפופולארית והמבוקשת ביותר כיום בשוק.

א.מ.ש אלומיניום מייצרת, מתקינה וגם מתקנת חלונות, ויטרינות, תריסים ורשתות כבר למעלה מ-20 שנים, והרווח כולו שלכם עם מוצרים איכותיים ושירות ברמה הגבוהה ביותר שיש.

הרכבת חלון אלומיניום עם אחריות מלאה

כשמחפשים מתקין חלונות אלומיניום, כמו כל איש מקצוע, יש תמיד גם חשש מסוים. כשאתם בוחרים במומחים לעבודות אלומיניום כמו בא.מ.ש אלומיניום, אתם נהנים מ-20 שנות הניסיון שלנו בייצור חלונות בכל הגדלים (וגם תריסים, רשתות ו-ויטרינות), בהתקנת חלונות במרחבי מגורים ועסקים ובתיקון חלונות אלומיניום מכל הסוגים.

בנוסף, אתם נהנים גם מהעובדה שיש לנו מפעל אלומיניום ובהתאם ידע מקצועי רחב היקף, ומאחריות של 5 שנים על כל התקנת חלון אלומיניום (וגם כל עבודה אחרת שתזדקקו לה). כל התקנה או תיקון מבוצעים על ידי הצוותים המיומנים שלנו בזריזות, תוך שמירה קפדנית על הסדר ועל הניקיון – כך שלא תרגישו את הנוכחות שלנו אצלכם (פרט כמובן לחלון האלומיניום שישדרג את החלל אצלכם).

התקנת חלונות אלומיניום באופן מקצועי

✔️ התקנת חלונות אלומיניום לפרטיים ולעסקים

✔️ מתקינים את כל סוגי החלונות: בלגיים, הזזה, קיפ, דריי קיפ

✔️ הרכבת חלון אלומיניום מקצועית ונקייה

✔️ 5 שנות אחריות על כל התקנת חלון אלומיניום

✔️ אספקת והרכבת חלונות בזמן קצר

✔️ מחירים הכי משתלמים בארץ!

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ מתקין חלונות אלומיניום עם 20 שנות ניסיון

קבלו הצעת מחיר משתלמת להתקנת חלונות אלומיניום:

חלון אלומיניום בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלכם

הניסיון הרב שלנו כיצרני חלונות אלומיניום בא לידי ביטוי גם באיכות של כל חלון וגם ביכולת להתאים את המענה המושלם לכל צורך. אנחנו מייצרים חלונות אלומיניום לפי מידה עבור מפתחים בכל גודל, כולל חלונות ענק שמשתרעים על קיר שלם, ובפרט קירות שפונים אל נוף שכדאי לחשוף.

בנוסף\ הצוותים שלנו יעזרו לכם לבחור את המראה שיבטיח הרמוניה מדויקת בחלל, לרבות אופציות ייחודיות כמו חלונות אלומיניום דמוי עץ או חלון אלומיניום שחור – שהופך לאופנה של ממש בשנים האחרונות. גם את סוג הפתיחה של החלון נתאים למאפיינים הספציפיים של המקום, כך שהשימוש בחלון יהיה נוח במיוחד.

סוגי חלונות אלומיניום

חלון אלומיניום הוא כאמור אופציה פופולארית. סיבה אחת לכך היא העמידות הגבוהה שלו, ובפרט ביחס לחלודה, גם בלי שתצטרכו להשקיע משאבים שונים בתחזוקתו. סיבה נוספת לפופולאריות של חלונות האלומיניום היא שהם מספקים איטום מוצלח, גם מבחינת חום וקור וגם מבחינת רעש. עוד יתרון הוא בהיבט האסתטי, בזכות הקווים הנקיים והאפשרות להעניק למסגרת החלון כל גוון שתרצו.

היתרונות הנ"ל באים לידי ביטוי בכל הסוגים של החלונות:

  • חלונות הזזהחלונות הזזה הם חלונות פשוטים לשימוש ובטיחותיים שנעים על גבי מסילה ולא תופסים מקום כשפותחים אותם. החיסרון הוא שלא ניתן להגיע לפתיחה מלאה משום שאחת הכנפיים תמיד תהיה סגורה.
  • חלונות כיס – שדרוג של חלונות ההזזה, משום שניתן להכניס את הכנפיים לנישות ייעודיות בתוך הקיר וכך לפתוח את החלון במלואו.
  • חלונות פתיחה – חלון שנע על גבי ציר ונפתח כלפי פנים או חוץ. יתרון משמעותי הוא שניתן לנקות בקלות גם את החלק החיצוני שלו.
  • חלונות קיפ – חלון עם ציר תחתון בשיפוע, כך שהוא נפתח בזווית מוגבלת. חלונות אלה מיועדים בעיקר לחדרי רחצה ושירותים בזכות העובדה שהם מונעים את אפשרות ההצצה פנימה.
  • חלונות דריי קיפ – שילוב של חלון קיפ ושל חלון פתיחה, כלומר חלון בעל 2 מנגנוני פתיחה.

שימוש באלומיניום איכותי

מחירים משתלמים!

5 שנות אחריות

מתקין חלונות אלומיניום עם כל סוגי הפרופילים והזכוכיות

עוד החלטה מתבקשת לקראת הרכבת חלון אלומיניום היא של סוג הפרופיל, כלומר כיצד תיראה המסגרת של החלון. אופציה מעניינת במיוחד היא פרופיל בלגי – מסגרת דקה מהרגיל ולכן גם עדינה שכוללת גם חלוקה פנימית של החלון לריבועים ומלבנים. עם חלון מסוג זה ניתן להעניק לחלון מראה ייחודי ולהוסיף מוקד עניין לחלל. עוד כדאי להדגיש כי בעבר חלונות בלגיים היו מיוצרים בדרך כלל מברזל, אולם כיום האלומיניום קל המשקל והחזק מאוד מאפשר ליצור פרופיל מושלם.

בחירה שלישית היא של סוג הזכוכית. האפשרויות הן חלון טריפלקס (האופציה הנפוצה ביותר שכוללת 2 לוחות זכוכית וביניהן יריעת PVB – זכוכית בטיחותית מאוד), זכוכית מחוסמת (עוד אופציה בטיחותית), זכוכית בידודית (שני לוחות זכוכית וביניהם מרווח שמשדרג את הבידוד התרמי), זכוכית אנטי סאן (לסינון מיטבי של קרינת השמש – מתאימה לחללים שחשופים אליה במידה רבה) וגם זכוכית רגילה.

איך אנחנו גובים עבור התקנת חלון אלומיניום מחיר נמוך מבלי להתפשר על האיכות?

אנחנו מספקים שירות מתקין חלון אלומיניום במחירים אטרקטיביים במיוחד – בזכות העבודה היעילה שחוסכת זמן יקר. בנוסף, אנחנו גובים עבור כל התקנת חלון אלומיניום מחיר נמוך מתוך רצון להבטיח מקסימום שביעות רצון וכך לזכות בלקוחות לטווח ארוך (וזו גם אחת הסיבות להצלחת החברה כבר יותר מ-20 שנים, לצד המקצועיות).

בטבלה שלפניכם מפורטים טווחי המחירים של ההתקנות המבוקשות ביותר:

שירות

מחיר למ"ר

הערות

כמה עולה התקנת חלון הזזה?

600-900 ש"ח

 

מהו המחיר של התקנת חלונות כיס?

1,400-2,400 ש"ח

המחיר עבור התקנת חלון אלומיניום עם פתיחה כפולה לשני הצדדים.

מהי העלות של התקנת חלון ויטרינה בסלון?

850-1050 ש"ח

 

מה המחיר להתקנת חלון קיפ?

800-1,000 ש"ח

 

כמה עולה להתקין חלון דריי קיפ?

1,000-1,500 ש"ח

 

כמה עולה הרכבת חלון אלומיניום עם פרופיל בלגי?

1,000-1,500 ש"ח

 

מה המחיר של הוספת תריסים חשמליים?

1,400-2,000 ש"ח

למ"ר. יש אפשרות לתריסי אור גם.

התקנת חלון אלומיניום בזול
התקנת חלון אלומיניום בפעולה

התקנת חלון אלומיניום ע"י מקצוענים עם 20 שנות ניסיון

אנחנו יודעים בדיוק איך מתקינים חלון אלומיניום מכל סוג שהוא, עם כל פרופיל וכל זכוכית שתבחרו, ועושים זאת ביעילות ובאחריות כבר למעלה מ-20 שנה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה לגבי התקנת חלון אלומיניום ועל-מנת לקבל הצעת מחיר מותאמת ספציפית אליכם ומשתלמת מאוד.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות בנושא התקנת חלונות אלומיניום:

איך מתקינים חלון אלומיניום בעליית גג?

ההמלצה שלנו היא חלון דריי קיפ עם ציר כפול.

כמה זמן נמשכת הרכבת חלון אלומיניום?

פרק הזמן שדרוש עבור מתקין חלונות אלומיניום משתנה בהתאם לגודל המפתח ולסוג החלון. אנחנו בכל מקרה משלימים את ההתקנה בפרק זמן קצר ככל האפשר.

האם התקנת מספר חלונות מוזילה את העלות לכל חלון?

כן, ובהתאם אם אתם מתכננים החלפת חלונות בבית נספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.