חלון בלגי למטבח

בשנים האחרונות, עוד ועוד ישראלים נהנים לאפות, לבשל, להקפיץ, לטגן, לאדות ובאופן כללי לנסות שלל מתכונים וחומרי גלם מעניינים. בהתאם לכך, המטבחים בארץ הופכים ליותר ויותר מושקעים, גם בהיבט הפונקציונלי וגם מבחינה אסתטית. הוספת חלון בלגי למטבח משדרגת אותו באופן משמעותי ומייצרת סביבה מושלמת ליצירה ולהנאות קולינריות.

א.מ.ש אלומיניום מייצרת ומתקינה חלונות בלגיים (וגם סוגים נוספים של חלונות) כבר למעלה מ-20 שנים – ולכן כל חלון מטבח בלגי שנספק לכם הוא איכותי במיוחד ויחזיק מעמד שנים רבות מאוד. בנוסף, אנחנו מתחייבים לאספקה מהירה ולמחירים אטרקטיביים.

חלונות בלגיים למטבח מזמינים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ חלון בלגי למטבח בצבעים שחור, לבן, כחול ועוד!

✔️ 20 שנות ניסיון בייצור והתקנת חלונות למטבח

✔️ ייצור חלון בלגי למטבח בהתאמה מלאה לכל מפתח

✔️ 5 שנות אחריות על כל חלון בלגי

✔️ חלון מטבח בלגי באספקה מהירה עד בית הלקוח

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ חלון בלגי למטבח מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לחלון בלגי למטבח:

היתרונות העיקריים של חלונות בלגיים למטבח

חלון בלגי הוא כידוע חלון שיש בו גם חלוקות פנימיות שמייצרות צורות גיאומטריות מעניינות. כמו כן, אפשר בעזרת הפרופיל הייחודי לשלב סוגי זכוכיות שונות וליצור שילובים ייחודיים, כמו למשל שילוב של זכוכית שקופה וחלבית. עוד אופציה היא חלונות בלגיים עם חלקים קבועים וחלקים שניתן לפתוח אותם.

בהתאם, התוצאה היא תמיד חלונות מעוצבים שמושכים אליהם תשומת לב ומוסיפים אסתטיות לחלל. עוד יתרון של החלונות הבלגיים הוא החיבור הטוב יותר שלהם לסביבה בחוץ והכנסת מקסימום אור טבעי למטבח.

הסוגים השונים של חלון מטבח בלגי

אחת הבחירות החשובות ביותר לגבי חלונות מטבח בלגיים היא של אופן הפתיחה: חלונות הזזה שנעים על גבי מסילה; חלונות קיפ שנפתחים כלפי מעלה בלבד, בדרך כלל בזווית מוגבלת יחסית; חלונות שנפתחים פנימה או החוצה באמצעות ציר שממוקם בצד החלון; וחלונות דריי קיפ שיש להם גם ציר בצד וגם מנגנון קיפ כך שיש שתי דרכים לפתוח אותם.

בדרך כלל, במפתח הגדול שממוקם מעל למשטח העבודה יותקן חלון הזזה כדי לא להפריע להתנהלות השוטפת במטבח. חלון הצד, אם יש כזה, יהיה אחד מהסוגים האחרים של החלונות. אנחנו בכל מקרה מייצרים את כל סוגי החלונות במיומנות גבוהה ובהתאמה מדויקת לגודל הספציפי של כל מפתח בכל מטבח. כמו כן, נשמח לייעץ לכם לגבי הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

חלון בלגי למטבח מחיר זול
חלון בלגי למטבח שהתקנו ללקוח

איך להתאים חלון בלגי למטבח ספציפי?

מעבר לבחירת מנגנוני הפתיחה של חלונות המטבח, ישנן דרכים נוספות להתאים חלון בלגי למטבח ספציפי. ראשית – חומר הגלם שממנו מיוצר הפרופיל: החלונות הבלגיים הקלאסיים היו מיוצרים מברזל, אבל כיום ההעדפה המובהקת היא לפרופילי אלומיניום. חלון אלומיניום הוא מוצר עמיד מאוד גם במטבחים האינטנסיביים ביותר, מה גם שחומר גלם זה עמיד לקורוזיה.

בנוסף, תוכלו לצבוע את הפרופיל בכל גוון רצוי. כשבוחרים עבור חלונות בלגיים צבעים כדאי לקחת בחשבון את שאר האלמנטים בחלל, כשבדרך כלל יש העדפה לגוונים כהים ומגורענים שמוסיפים אישיות לחלון ובפרט במטבחים המודרניים.

איך אנחנו גובים עבור חלון בלגי למטבח מחיר אטרקטיבי מבלי להתפשר על האיכות שלו?

מאחר שיש לנו מפעל אלומיניום, אנחנו יכולים לייצר כל חלון בהתאמה מדויקת לצרכים הספציפיים שלכם, במקסימום איכות – ובמינימום מחיר. בנוסף, א.מ.ש אלומיניום מתנהלת ביעילות רבה ובהתאם כל ייצור והתקנה של חלון על ידינו מושלמים בזמן קצר, כשהחיסכון בזמן מתורגם גם לעלות כספית נמוכה יותר.

בטבלה שלפניכם תמצאו את המחירים של המוצרים המבוקשים ביותר:

כמה עולה חלון מטבח בלגי גדול?

1,500-2,500 ש"ח

מחיר למ"ר עבור חלונות בלגיים בגודל של 2.5-3 מ"ר ומעלה.

מהו המחיר של חלונות בלגיים קטנים?

1,800-4,000 ש"ח

מחיר למ"ר, בעיקר בהתאם לאופן החלוקה של הפרופיל.

כמה עולה חלון מטבח בלגי עם עם פתיחת ציר / קיפ / דריי קיפ בפרופיל 4300?

1,800-2,500 ש"ח

 

מה מחירו של חלון בלגי הזזה קטן?

1,600-1,800 ש"ח

אופציה מתאימה היא פרופיל 1700.

מהי התוספת למחיר של חלון בלגי עם חלוקות פנימיות רבות?

300-500 ש"ח

עבור 5 חלוקות ומעלה.

חלון בלגי למטבח שמתאים לצרכים שלכם + אחריות מלאה ל-5 שנים

לצד המחירים ההוגנים שלנו, אנחנו מתחייבים גם להתאמה מלאה לכל צורך ספציפי ולכל גודל של חלון, וכמו כן לאחריות של 5 שנים על כל ההתקנות של חלונות בלגיים למטבח שאנחנו מבצעים.

לכל שאלה נוספת – לגבי חלון בלגי למטבח, חלונות הזזה לסלון, וגם בנוגע להוספת ויטרינות, רשתות, תריסים חשמליים וידניים ועוד – אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל תשובות מקצועיות, מקיפות ואמינות ללא שום התחייבות מצדכם. כמו כן, אתם מוזמנים לספר לנו מה אתם צריכים, ואנחנו נמצא את המענה המדויק ביותר לצרכים שלכם ונספק הצעת מחיר משתלמת.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות על חלונות בלגיים למטבח:

האם חלונות בלגיים מאלומיניום זקוקים לתחזוקה מיוחדת?

לא. למעשה, חלונות אלומיניום כלל לא זקוקים לתחזוקה.

האם יש הנחה כשרוכשים מספר חלונות?

כן. כשקונים ומתקינים עוד חלונות ביחד עם חלון בלגי למטבח מחיר כל פריט יהיה נמוך יותר. בהתאם, פרויקט כמו החלפת חלונות בכל הבית יזכה לתמחור אטרקטיבי במיוחד.