חלונות בלגיים צבעים

בשנים האחרונות, ישנה עלייה של ממש במודעות לחשיבות האסתטיות של הבית ולהשפעה שיש לו על איכות החיים של כל אחד ואחת. התוצאה: עיצוב הפנים זוכה עיצוב הבית זוכה ליותר ויותר תשומת לב והשקעה. חלון בלגי הוא פריט שמשדרג כל חדר, וכשמעניקים לסוגים השונים של חלונות בלגיים צבעים שמותאמים במדויק לחלל – התוצאה מרהיבת עין במיוחד.

א.מ.ש אלומיניום מייצרת חלונות בלגיים וגם חלונות אחרים כבר יותר מ-20 שנים. כמו כן, אנחנו מתקינים ומתקנים את כל סוגי החלונות. הניסיון הרב שלנו מבטיח התאמה מלאה לכל צורך ולכל גודל של מפתח, צביעה ברמת גימור גבוהה ובעיקר מקסימום נחת מהחלון לטווח ארוך מאוד.

חלונות בלגיים בצבעים מיוחדים קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ חלונות בלגיים צבעים שחור, לבן, כחול ועוד!

✔️ 20 שנות ניסיון בתחום החלונות והתריסים

✔️ ייצור חלונות בלגיים בצבע ובהתאמה מלאה לכל מפתח

✔️ 5 שנות אחריות על כל חלון

✔️ חלון בלגי לבן בעיצוב בלעדי למפעל שלנו!

✔️ ניתן להזמין גם חלון בלגי שחור במראה קלאסי

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ חלונות בלגיים במחירים הכי משתלמים בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לחלון בלגי לבן/שחור/אפור/כחול:

מהן האפשרויות הקיימות כשרוצים לבחור עבור חלונות בלגיים צבעים שונים?

ההשתכללות של טכנולוגיות הייצור של חלונות אלומיניום, ובפרט אלה בעלי הפרופיל הבלגי מאפשרת להעניק להם כל גוון רצוי ואפילו צבעים בעלי אפקטים שונים.

האופציה הבסיסית היא באופן טבעי חלון בלגי לבן. עוד בחירה נפוצה היא חלון בלגי שחור, ויש גם גוונים שונים של אפור שיכולים להוסיף עניין למסגרת ולחלוקות הפנימיות שלה, גוונים שונים של חום שמקנים מראה כפרי חמים ועוד שלל אפשרויות: אם למשל תרצו חלון ירקרק הדבר אפשרי, וכך גם אם תמיד חלמתם על חלון כחול, אדום, צהוב, כתום, טורקיז ועוד.

עוד אופציה מעניינת היא הוספת אפקט מבריק לצבע, ויש גם צבעים מגורענים שמייצרים מראה מעניין מאוד לחלון – לא פלא שכל קבלן אלומיניום מציע ללקוחותיו את החלונות הבלגיים הצבעוניים וכך גם מעצבות פנים ואדריכליות מובילות

איפה כדאי להתקין חלון בלגי שחור?

חלונות בלגיים שחורים מתאימים לבתים בעלי עיצוב פנים מודרני. הצבע בעל הנוכחות הבולטת מתאים גם עבור חלון מטבח בלגי שניתן לייצר בגוון שחור-לבן, ועוד מקומות שבהם ניתן לראות חלון בלגי שחור הוא במשרדים מעוצבים.

גם כשבוחרים עבור חלונות בלגיים צבעים כהים אחרים וגווני אפור למיניהם, התוצאה תתאים מאוד לעיצוב היי-טקי עכשווי. עבור החלפת חלונות בדירה, כשהמטרה היא עיצוב כפרי, מומלצים גווני האדמה למיניהם, כולל לחלונות המטבח.

חלון בלגי שחור מעוצב
חלון בלגי שחור

לאיזה חדרים מתאים חלון בלגי לבן?

חלון בלגי לבן הוא הבחירה הקלאסית והיא מתאימה לכל מקום שבו מעדיפים נוכחות צנועה יותר של החלון, כך שהוא לא יגנוב את הפוקוס מאלמנטים אחרים במרחב. לדוגמה – חלונות הזזה לסלון שיש בו שפע פריטים שכבר מקנים לו אישיות מובהקת. גם בחדרי השינה אפשר להתקין חלונות בלגיים לבנים וגם גוון שמנת או צבעים פסטליים רכים עשויים מאוד להתאים.

כמה עולים חלונות בלגיים בצבעים?

כשבוחרים באופציה של חלונות בלגיים צבעים משדרגים כאמור במידה ניכרת את המראה ואת החלל כולו. לצד התועלת הגבוהה, העלות של חלונות מעוצבים אלה לא גבוהה יותר באופן משמעותי בהשוואה לחלונות הבלגיים ה"רגילים".

להצעת מחיר מותאמת באופן מדויק לצרכים הספציפיים שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ועוד קודם לכן תוכלו להתרשם מטווחי המחירים של החלונות המבוקשים ביותר בטבלה הבאה:

כמה עולה חלון בלגי לבן בגודל 3 מ"ר?

4,400-7,200 ש"ח

 

מהו המחיר של חלון בלגי שחור בגודל מטר על מטר?

1,800-3,800 ש"ח

 

מהי העלות של חלון הזזה בלגי בצבע מגורען?

1,600-2,000 ש"ח

מחיר למ"ר.

מהו מחירו של חלון בלגי דריי קיפ עם אפקט ברק בצבע?

2,000-2,700 ש"ח

 

כמה יעלה לכם ליצור יותר מ-4 חלוקות פנימיות עבור חלון בלגי בגוון של אפור?

250-450 ש"ח

עבור 5 חלוקות ומעלה.

ייעוץ מקצועי ללא התחייבות מצדכם ואחריות ל-5 שנים על כל עבודה

לכל שאלה נוספת לגבי צבעי חלונות בלגיים או כל נושא אחר שקשור לחלונות אלה ואחרים, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנחנו מייצרים חלונות וגם רשתות, תריסים וויטרינות מאלומיניום בהתאמה מדויקת לכל מקום, כבר יותר מ-20 שנים, כך שנוכל לספק לכם מידע מקצועי מקיף ואמין.

בנוסף, תקבלו מאיתנו אחריות מלאה ל-5 שנים על כל התקנה של חלון בלגי, ובהתאם מובטחים לכם גם מקסימום

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות על צבעים של חלונות בלגיים:

האם הצביעה מעכבת את מועד אספקת החלון?

גם כשבוחרים עבור חלונות בלגיים צבעים מיוחדים, אנחנו מתחייבים לאספקה מהירה ולהתקנה זריזה, כמובן מבלי להתפשר על האיכות. ייתכן עיכוב קל, אבל לא משהו משמעותי.

מדוע כדאי לבחור חלון בלגי מאלומיניום?

אמנם במקור החלונות הבלגיים יוצרו מפרופיל ברזל, אבל היתרונות המשמעותיים של האלומיניום הפכו אותו לאופציה הפופולארית ביותר, ובפער. יתרון אחד הוא המשקל הקל, יתרון שני הוא החוזק, יתרון שלישי הוא העמידות לקורוזיה ועוד יתרון חשוב הוא שאין צורך בתחזוקה. בנוסף, ניתן כאמור להקנות לכל חלון בלגי מאלומיניום גוון ייחודי וכך לשדרג את החלל.

איזו זכוכית מתאימה לחלון בלגי עם צבעים?

זכוכית טריפלקס שקופה שמבליטה את היופי של הפרופיל ובנוסף מתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה. עוד אופציה היא זכוכית בידודית שתורמת גם בידוד תרמי משודרג.