מנוע לתריס חשמלי

החיים המודרניים נוחים ונעימים, ואין כמו תריס חשמלי שעולה ויורד בלחיצת כפתור כדי להזכיר לנו את העובדה הזו. הבחירה של מנוע לתריס חשמלי היא הבסיס לשימוש ארוך טווח עם מינימום סיכוי לתקלות ולכן כדאי לקבל את ההחלטה בעזרת מומחים בתחום – הצוות של א.מ.ש אלומיניום, אחת החברות הוותיקות בתחום התריסים באופן כללי עם ניסיון של יותר מ-20 שנים, ובפרט בעלת בקיאות בכל הנוגע להתקנת או החלפת מנוע לתריס חשמלי.

מנוע לתריס חשמלי קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ אצלנו ניתן למצוא את כל סוגי המנועים לתריסים חשמליים

✔️ התאמה מקצועית של גודל מנוע תריס חשמלי לגודל התריס

✔️ 5 שנות אחריות על התקנת מנוע לתריס חשמלי

✔️ אספקת והחלפת מנועים חשמליים בזמן קצר

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ מנועים לתריסים חשמליים במחירים הכי משתלמים בישראל!

קבלו הצעת מחיר משתלמת למנוע לתריס חשמלי:

ניסיון רחב היקף ואחריות מלאה על מנוע לתריס חשמלי

מעבר לניסיון בהתקנות ותיקונים של תריסים מכל הסוגים – תריסי הזזה, תריסי גלילה, תריסי אור חשמליים וכמובן תריסים חשמליים – אנחנו מקפידים ללמוד כל הזמן ולהתעדכן בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק, ובפרט כשמדובר על מנוע לתריס חשמלי, מוצר שמטבעו לא מפסיק להשתכלל.

בהתאם, אנחנו יכולים להמליץ לכל לקוח ולקוחה על מנוע חשמלי לתריס שלהם שיספק את המענה האופטימלי

איזה מנוע מומלץ לתריס חשמלי?

כשמחפשים מנוע חשמלי לתריס, השיקול הראשון הוא זהות היצרנית. החברות המובילות מבחינה זו הן סומפי, קליל ופלמט. הצוות שלנו מכיר היטב את כל הדגמים של חברות אלה ואמון על התקנת המנועים כך שימלאו את תפקידם במשך שנים רבות.

סומפי היא חברה צרפתית שכבר רשמה למעלה מ-2,000 פטנטים ומשווקת בקרוב ל-60 מדינות מוצרים שהופכים את החיים לקלים ומהנים. מנוע לתריס חשמלי סומפי הוא מוצר אמין מאוד שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.

פלמט היא חברה ישראלית שהחלה את דרכה בייצור מבלטים ותבניות. בשנים האחרונות מייצרת פלמט מנועים לתריסים חשמליים מכל הסוגים, כולל למשל מנוע לתריס חשמלי עם שלט. גם מנוע לתריס חשמלי קליל הוא מוצר כחול לבן שמציע יחס עלות-תועלת משתלם מאוד. אופציה מומלצת נוספת היא מנוע לתריס חשמלי איטלקי, בזכות ההקפדה של החברות מארץ המגף על רף איכות גבוה.

החלפת מנוע לתריס חשמלי מחיר זול

התאמה מדויקת של מנוע לתריס חשמלי

פרמטר נוסף בבחירת מנוע של תריס חשמלי הוא הכוח שלו. באופן טבעי, הכוח הדרוש נקבע על סמך המשקל של התריס שהמנוע אמור להרים ולהוריד. חישוב משקל התריס מתבצע באמצעות מדידת האורך והרוחב והכפלתם במשקל למ"ר של התריס עצמו. שלבים מוקצפים שוקלים כ-5 ק"ג למטר רבוע, שלבים משוכים שוקלים סביב ה-10 ק"ג למטר רבוע וכך גם שלבים של תריס אור חשמלי. בדרך כלל, ההמלצה היא להוסיף מקדם ביטחון של כ-10% למשקל התריס המתקבל על סמך הכפלת האורך ברוחב ובמשקל למטר רבוע.

תוספות אפשריות עבור מנוע לתריס גלילה חשמלי

כחלק מהפתרון המקיף שאנחנו יוצרים עבור כל לקוח ולקוחה, על הבסיס הנ"ל – מציאת מנוע מומלץ לתריס חשמלי והתקנתו – נספק לכם גם המלצות אודות תוספות אפשריות כשהן רלוונטיות עבורכם. אופציה אחת היא מנואלה שמאפשרת לשומרי השבת להשתמש בתריס ביום המנוחה השבועי וגם בחגים (וגם כשיש הפסקת חשמל אותה מנואלה יכולה להיכנס לפעולה), בקרים משוכללים על בסיס Wi-Fi, מנוע לתריס חשמלי עם שלט ועוד.

איך אנחנו יכולים לבקש עבור התקנת מנוע לתריס חשמלי מחיר נמוך?

הניסיון הרב שלנו והעבודה היעילה מאוד מאפשרים לנו לגבות עבור התקנת או החלפת מנוע לתריס חשמלי מחיר אטרקטיבי במיוחד. מחיר מנוע לתריס חשמלי משתנה בהתאם לזהות היצרנית – האופציות המומלצות הן כאמור מנוע לתריס חשמלי פלמט, מנוע סומפי לתריס מסוג זה ומנועי קליל – ולכוח שהוא מייצר.

כדי להציע עבור התקנת או החלפת מנוע לתריס חשמלי מחיר מותאם אליכם נשאל אתכם קודם מספר שאלות, אבל בכל מקרה הצעת המחיר תהיה משתלמת מאוד. בטבלה שלפניכם תוכלו לראות דוגמאות לעלויות של שירותים נפוצים:

מחיר מנוע לתריס חשמלי של פלמט

500-1,700 ש"ח

טווח משקלים 20-280 ק"ג, קוטר 45-59.

מהו מחיר מנוע לתריס חשמלי עם שלבים מוקצפים?

600-1,500 ש"ח

תלוי בסוג המנוע.

כמה עולה מנוע לתריס חשמלי עם שלבים מאלומיניום משוך?

900-1,800 ש"ח

למשקלים של עד 100 ק"ג.

עלות התקנת מנוע לתריס חשמלי איטלקי עם מנואלה

700-1,700 ש"ח

תלוי בסוג המנוע.

מה המחיר של כיוון מנוע לתריס חשמלי?

450-550 ש"ח

תלוי אם התריס נתקע למעלה או למטה.

תיקון תריס חשמלי עם נתק בין שלבים

450-600 ש"ח

כולל עלות הביקור של טכנאי תריסים.

מקסימום תועלת במינימום עלות ובזמינות גבוהה מאוד

עלות מנוע לתריס חשמלי אמנם אינה זולה – אבל התועלת גבוהה במיוחד, כך שמדובר בהשקעה משתלמת. בנוסף, כשאתם מפקידים את הפעולה של התקנת או החלפת מנוע בתריס חשמלי בידיים המנוסות והמיומנות שלנו, התועלת רבה במיוחד – בזכות העבודה המסודרת והנקייה, השלמתה תוך זמן קצר והאחריות שתקבלו עליה. התקנת או החלפת מנוע לתריס חשמלי הן שירותים שניתנים על-ידי א.מ.ש אלומיניום בזמינות גבוהה מאוד, כך שממש בקרוב החיים שלכם יהיו נוחים הרבה יותר.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא מנוע לתריס חשמלי:

למה לקנות מנוע לתריס חשמלי דווקא אצלכם?

מחיר ושירות. אצלנו תמצאו את כל המנועים החשמליים הכי טובים שיש בשוק לתריסים: פלמט, סומפי, מנועים איטלקיים ועוד – והכל במחיר סופר משתלם ועם שירות התקנה מהיר ואדיב.

האם אתם מתקנים גם מנועים חשמליים או רק מוכרים?

אנחנו עושים ה-כ-ל! אצלנו תוכלו לקנות מנועים חשמליים ונתקין אותם בעבורכם, אך נוכל גם לתקן לכם מנוע חשמלי תקול מבלי להחליף אותו לחלוטין. צרו עמנו קשר וניתן לכם את הפתרון המתאים ביותר בעבורכם.