מסתור כביסה מאלומיניום

במדינה שטופת שמש כמו ישראל, כשגם בחלק גדול מימי החורף ניתן לתלות את הכביסה בחוץ, מייבש כביסה הוא מוצר מיותר ברוב המקרים. לעומת זאת, מסתור כביסה הפך למוצר חיוני מאוד, כדי שהבגדים המשתלשלים מהחבלים לא יגרמו למפגע אסתטי ולא יתלכלכו מלשלשת יונים. למעשה, מסתורי כביסה הם חלק בלתי נפרד מסטנדרט הבנייה העכשווי, כשישנה העדפה מובהקת להתקנת מסתור כביסה מאלומיניום בזכות היתרונות המשמעותיים של חומר גלם זה.

א.מ.ש אלומיניום מייצרת ומתקינה מסתורי אלומיניום בהתאמה מדויקת לכל צורך, ועוד התחייבות שלנו היא לגבות עבור כל מסתור כביסה מחיר הוגן ביחס לשוק.

מסתור אלומיניום קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ מסתור כביסה מאלומיניום בכל מידה ובהתאמה אישית מלאה

✔️ אחריות על כל התקנה – 5 שנים!

✔️ ייצור והתקנת מסתור אלומיניום מהיום למחר

✔️ אפשרות לפרופיל אלומיניום למסתור כביסה מכל סוג שתרצו

✔️ מבחר מסתורי כביסה מאלומיניום בעיצובים מיוחדים

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ זמני אספקה מהירים

✔️ מסתור כביסה מחיר משתלםמקסימום תמורה לכסף!

קבלו הצעת מחיר משתלמת למסתור כביסה מאלומיניום:

ניסיון של 20 שנים ואחריות מלאה על כל התקנה של מסתור אלומיניום

הניסיון רחב ההיקף שלנו בייצור מסתורי כביסה, ולמעשה ביצוע כל הסוגים של עבודות אלומיניום – ייצור, התקנה ותיקונים של חלונות, תריסים, ויטרינות, גדרות, מקלחונים, שערים ועוד – מתורגם לבקיאות מקצועית של ממש, ולאיכות גבוהה של כל מוצר שלנו.

על בסיס הניסיון והיכולות המקצועיות המוכחות שלנו, אנחנו גם יכולים להעניק אחריות מלאה על כל התקנה של מסתור כביסה מאלומיניום, בראש שקט לגמרי, מתוך ידיעה ודאית שמדובר במוצר עמיד שימלא את ייעודו באופן מושלם גם לפרק זמן ארוך.

ניתן להזמין מאיתנו גם מסתור מזגן מאלומיניום.

היתרונות החשובים של בחירת פרופיל אלומיניום למסתור כביסה

החיסכון הכספי שבאי הפעלת מייבש, בצירוף התועלת האקולוגית המשמעותית, שיקול שכדאי לקחת בחשבון בכל החלטה בעידן שבו משבר האקלים כבר נוכח כאן, הופכים כאמור את מייבש הכביסה למיותר – ואת מסתור הכביסה לחיוני. העדפת פרופיל אלומיניום למסתור כביסה על-פני האופציה הרווחת בעבר, הפלסטיק, מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות של המתכת הקלה והפופולרית.

ראשית, מדובר בחומר גלם נוח מאוד לעיבוד בזכות העובדה שהאלומיניום חשיל (למעשה זהו החומר החשיל ביותר אחרי הזהב), רך למדי ומעוצב בקלות. נוחות העבודה באה לידי ביטוי בתמחור של מגוון המוצרים מאלומיניום ולכן אנחנו יכולים לגבות עבור מסתור כביסה מחיר אטרקטיבי מאוד.

עוד יתרון של מסתור אלומיניום הוא העמידות הגבוהה שלו. המתכת הקלה עמידה גם בפני רוחות, גם בפני חבטות ובעיקר בפני קורוזיה, כך שגם הלחות הגבוהה ששוררת ברוב האזורים בישראל וגם ימים גשומים לא פוגעים בה.

היתרון השלישי של מסתור כביסה מאלומיניום הוא היציבות, כשלמרות המשקל הקל, אחרי התקנה מקצועית המתקן לא יזוז מהמקום ולא תצטרכו לדאוג. יתרון רביעי הוא המראה המינימליסטי והנעים לעין של האלומיניום, כך שהמסתור גם מסווה את הכביסה וגם לא מתבלט יתר על המידה בעצמו.

שימוש באלומיניום מובחר

מחירים משתלמים!

5 שנות אחריות

מסתור כביסה מאלומיניום איכותי ושירות מוקפד במיוחד

השירות של א.מ.ש אלומיניום כולל ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור מסתור אלומיניום שמותאם באופן מושלם לצרכים שלכם, ייצור על בסיס חומרי גלם מובחרים (לחברה יש מפעל אלומיניום שכאמור מייצר גם חלונות, תריסים, מעקות אלומיניום וזכוכית למרפסות שמש ועוד) וכמובן הרכבה בבית הלקוח.

השירות מתאפיין בזמינות גבוהה, כך שכבר תוך זמן קצר המסתור יותקן אצלכם וכן באמינות גבוהה. צוותי השטח שלנו מגיעים בדיוק בזמן שנקבע, ועובדים תוך שמירה על הסדר, השקט והניקיון. התוצאה: הרכבה מקצועית במינימום פגיעה בשגרה מבחינתכם.

מסתור אלומיניום לכביסה
מסתורי אלומיניום שעשינו לכל הבניין

איך אנחנו גובים עבור מסתור כביסה מאלומיניום מחיר אטרקטיבי?

בתור קבלן אלומיניום שגם מייצר את מסתורי הכביסה, ובתור חברה שמתנהלת ביעילות גבוהה, אנחנו יכולים לגבות עבור כל מסתור כביסה מחיר נמוך ביחס לשוק – שמבטיח עסקה משתלמת במיוחד מבחינתכם. לקבלת הצעת מחיר מותאמת לצרכים הספציפיים שלכם אתם מוזמנים לפנות אלינו, ועוד קודם לכן תוכלו להתרשם מטווחי העלויות של המוצרים המבוקשים ביותר:

מידות המסתור

עלות

הערות

2 מ' X 2 מ'

2,000-2,500 ש"ח

מסתור כביסה מאלומיניום בגוון סטנדרטי, הרכבה רגילה

5 מ' X 5 מ'

4,000-5,500 ש"ח

מסתור מאלומיניום בגוון סטנדרטי, הרכבה רגילה

5 מ' X 5 מ'

6,000-7,500 ש"ח

עלות מסתור כביסה בצבע מיוחד או כשנדרשת התקנה מורכבת

 

לכל שאלה נוספת אודות מסתורי כביסה, התקנתם, תיקון מסתור ישן כשיש בכך צורך ועוד, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. ייעוץ מקצועי וסבלני מובטח לכם – ללא כל התחייבות מצדכם. אנשי המקצוע המנוסים של החברה יעזרו לכם להבין מהו המענה הטוב ביותר לכל צורך שלכם, ואם תרצו תקבלו מאיתנו גם הצעת מחיר משתלמת.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות על מסתור כביסה מאלומיניום:

האם התקנת מסתור כביסה מחייבת קבלת היתר בנייה?

כן – אלא אם מדובר במסתור שמחליף מסתור ישן.

מהי עלות מסתור כביסה עם מעקה?

בחלק מהמקרים, משיקולי בטיחות, מומלץ להוסיף מעקה פנימי למסתור. הניסיון הרב של א.מ.ש אלומיניום מבטיח ייצור מסתור מתאים והרכבה מקצועית, כשבנוסף גם במקרים אלה נגבה עבור מסתור כביסה מאלומיניום מחיר מהנמוכים בארץ.

האם ישנו תקן ישראלי למסתור כביסה מאלומיניום?

כן – ת"י 5100 עוסק במסתור עצמו, וישנם גם ת"י 755 ות"י 921 שעוסקים בתגובת חומרים שונים לשריפה. המסתורים שלנו עומדים בכל התקנים העדכניים.