פרגולות אלומיניום דמוי עץ

פרגולה מאלומיניום דמוי עץ היא אחד המוצרים המשתלמים ביותר כשמחפשים פתרון הצללה. מצד אחד, היא פרקטית להפליא ומצד שני המראה שלה שובה לב – ובפרט כשמפקידים את מלאכת הייצור וההתקנה בידיים המנוסות והמיומנות של אנשי המקצוע של א.מ.ש אלומיניום. עם ניסיון של יותר מ-20 שנים בייצור מגוון רחב של מוצרים מאלומיניום, כולל כמובן פרגולות אלומיניום דמוי עץ, מובטחת לכם מקסימום תועלת וגם שירות בסטנדרט גבוה במיוחד. התחייבות נוספת שלנו היא למחיר מהמשתלמים ביותר בארץ.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ מזמינים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ פרגולה מאלומיניום דמוי עץ במבחר גוונים

✔️ 20 שנות ניסיון בייצור והתקנת פרגולות אלומיניום דמוי עץ

✔️ ייצור פרגולה דמוית עץ בהתאמה מלאה לכל מידה

✔️ 5 שנות אחריות על כל פרגולת אלומיניום

✔️ אספקה מהירה עד בית הלקוח

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ פרגולות אלומיניום דמוי עץ מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לפרגולה דמוי עץ:

הניסיון שעושה את ההבדל בכל פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

א.מ.ש אלומיניום מייצרת שערים מאלומיניום, גדרות, תריסים, חלונות, ויטרינות וגם פרגולות מחומר הגלם עתיר היתרונות כבר למעלה מ-2 עשורים. הייצור הוא בהתאמה מלאה לדרישות של כל לקוח ובכל גודל רצוי. בהתאם, כל פרגולה מאלומיניום דמוי עץ – לחצר, למרפסת, לגג, בבית קפה או בכל עסק אחר וגם במרחב הציבורי – מספקת מענה מדויק לצורך הקיים.

הניסיון הרב שצברנו מתורגם גם לייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור את פתרון ההצללה האפקטיבי ביותר והיפה ביותר בכל מסגרת תקציב, גם לייצור מוצר איכותי וגם להתקנה מהירה תוך שמירה על הניקיון והסדר. זמני האספקה מהירים גם הם, כך שכבר תוך זמן קצר תוכלו ליהנות מאותה פרגולה דמוית עץ שבחרתם.

פרגולות אלומיניום דמוי עץ מחומרי גלם מובחרים ועם אחריות מלאה

מאז שהממציא האמריקאי צ'ארלס מרטין הול פיתח בסוף המאה ה-19 תהליך לייצור יעיל וזול של אלומיניום, השימוש הפך לנרחב במיוחד. ברשותנו מפעל אלומיניום שבו מיוצרים מגוון רחב מאוד של מוצרים, כולם על בסיס חומרי הגלם המובחרים ביותר שיש – גדר אלומיניום לגינה, תריס חשמלי, מעקות אלומיניום, חלון בלגי ועוד ועוד.

גם כל פרגולה מאלומיניום דמוי עץ שתקבלו מאיתנו תחזיק מעמד שנים רבות ולכן אנחנו יכולים להעניק עליה 5 שנות אחריות מלאה. באופן כללי, א.מ.ש אלומיניום מספקת אחריות כזו על כל התקנה, כחלק בלתי נפרד מהמחויבות לשירות מצוין.

פרגולה דמוי עץ מאלומיניום

התקנה מוקפדת של פרגולה דמוית עץ בכל מרפסת, גג או חצר

התקנת פרגולות אלומיניום דמוי עץ מחייבת גם היא דיוק מוחלט והתאמה מלאה לתנאי השטח שבו מתבצעת הפעולה. בתור קבלני אלומיניום עם ניסיון רב, אנחנו יודעים לבצע התקנה מקצועית גם של פרגולת אלומיניום תלויה וגם של פרגולות על עמודים, וכן של פרגולות חשמליות, בכל חצר, גג או מרפסת.

העבודה מתבצעת ביעילות ותוך הקפדה על צמצום הפגיעה בשגרת החיים שלכם בבית או בעסק. לצד השמירה על השקט, הסדר והניקיון, הצוותים שלנו מתנהלים גם באדיבות רבה, כולל מענה סבלני ומפורט לכל שאלה או בקשה.

פרגולה דמוי עץ שלא מתרגשת מגשם ולחות

בעבר, עץ היה הבחירה המקובלת לצורך הקמת פרגולה, בעיקר בזכות המראה היפה והאנרגיות החיוביות שלו. יחד עם זאת, עץ הוא חומר גלם שמתבלה במהירות יחסית, ובפרט הוא רגיש לרטיבות שעלולה לגרום לו להתעוות ולהיסדק. על-מנת להבטיח מקסימום יציבות פותחו פרגולות אלומיניום דמוי עץ – פתרונות הצללה שמתאפיינים במראה החם והמרשים של העץ אבל לא מתרגשים מגשמים או לחות, וגם לא מחייבים תחזוקה רבה.

כמו כן, כמו כל מוצר מחומר גלם זה מסתור כביסה מאלומיניום, חלונות אלומיניום, מעקות אלומיניום וכו' – הפרגולה מתאפיינת בחוסן רב למרות המשקל הקל. יתרון נוסף של פרגולות האלומיניום הוא שאין צורך לחשוש מתולעי עץ או מטרמיטים -חרקים שעלולים לכרסם פרגולה מעץ ולגרום לה נזקים חמורים. 

פרגולות שמתאימות את עצמן למזג האוויר

האלומיניום מאפשר להקנות לפרגולה עוד תכונה חשובה: פתיחה וסגירה בהתאם לצורך הספציפי בכל נקודת זמן. פרגולות נפתחות נחלקות ל-2 סוגים: פרגולות אלומיניום חשמליות וידניות. במרבית המקרים מומלצת האופציה של פרגולות אלומיניום חשמליות שהופכות את החיים לקלים ונוחים, אבל אם מדובר על פרגולה קטנה יחסית גם מנגנון ידני עשוי להספיק. בכל מקרה, תוכלו להתייעץ איתנו ולקבל המלצות על בסיס ניסיון נרחב ויושרה מלאה.

איך אנחנו גובים עבור פרגולות אלומיניום דמוי עץ מחיר אטרקטיבי ושומרים על איכות מרבית?

אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הנוחים ביותר לעיבוד. כתוצאה מכך, קל לייצר ממנו מוצרים שונים – לרבות פרגולות. יתרון זה בא לידי ביטוי גם במחיר של פרגולה דמוי עץ. בנוסף, אנחנו מבינים היטב כי לקוחות שבעי רצון – גם מהאיכות של פתרון ההצללה וגם מהעלות שלו – הם נכס חשוב במיוחד, ולכן גובים עבור פרגולות אלומיניום דמוי עץ מחיר אטרקטיבי מאוד, כפי שתוכלו לראות בטבלה הבאה:

מהו המחיר של פרגולה מאלומיניום דמוי עץ לחצר?

600-800 ש"ח

מחיר למ"ר, כולל התקנה.

כמה עולות פרגולות אלומיניום דמוי עץ למרפסת בשטח של 20 מ"ר?

9,000-14,000 ש"ח

כולל התקנה של פרגולה תלויה או על עמודים.

כמה עולה פרגולה חשמלית מאלומיניום דמוי עץ?

1,100-1,900 ש"ח

מחיר למ"ר.

כמה צריך לשלם על הוספת קירוי לפרגולה?

100-150 ש"ח

מחיר למ"ר, קירוי במבוק או סנטף.

מה מחיר הוספת מרזב לפרגולה מאלומיניום?

300-400 ש"ח

מחיר למטר.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנוגע לפרגולות אלומיניום דמוי עץ:

כמה זמן נמשכת התקנת פרגולה מאלומיניום דמוי עץ?

משך ההתקנה משתנה בהתאם למורכבות שלה, ובפרט לגודל הפרגולה ולשאלה האם מדובר על פרגולה תלויה או על עמודים. בכל מקרה, נשלים את המלאכה תוך מספר שעות ולכל היותר יום עבודה אחד, כאמור תוך שמירה על הסדר, השקט והניקיון במקום.

האם יש עוד סוגים של פרגולות אלומיניום מעוצבות?

כן – ניתן להעניק לאלומיניום כל גוון מבוקש וליצור בעזרתו שלל פרגולות אלומיניום מעוצבות, וכך ליצור מראה שמשתלב באופן מושלם עם החצר, המרפסת או הגג.

מהם הגורמים שמשפיעים על מחיר הפרגולה?

עובי האלומיניום, חתך הפרופיל, הרפפות ועוד. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי ללא כל התחייבות והצעת מחיר מותאמת ספציפית אליכם.