פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולת אלומיניום חשמלית היא פתרון הצללה אפקטיבי במיוחד שמשדרג כל מקום במידה ניכרת. באופן טבעי, ייצור והתקנת פרגולות מסוג זה מחייבים מקצוענות של ממש, ולכן א.מ.ש אלומיניום – עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום – היא הכתובת הנכונה. אנחנו מציעים פרגולות אלומיניום חשמליות בהתאמה מדויקת לכל גודל ולכל צורך, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. התחייבות נוספת שלנו היא לשירות ברמה גבוהה ולמחיר משתלם.

פרגולות אלומיניום חשמליות מזמינים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ פרגולות אלומיניום חשמליות בעיצוב בלעדי

✔️ 20 שנות ניסיון בייצור והתקנת פרגולות חשמליות מאלומיניום

✔️ ייצור פרגולת אלומיניום חשמלית בהתאמה מלאה לכל מידה

✔️ 5 שנות אחריות על כל פרגולה מתכווננת

✔️ אספקה מהירה עד בית הלקוח

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לפרגולה חשמלית מאלומיניום:

אחריות מלאה על כל התקנה או תיקון של פרגולה חשמלית מאלומיניום

הניסיון רחב ההיקף שלנו – בנוסף לפרגולות אנחנו מייצרים, מתקינים ומתקנים גם חלונות, תריסים, ויטרינות, שערי אלומיניום וכמו כן גדרות אלומיניום, במשך שני עשורים ועבור אינספור לקוחות מרוצים – מבטיח ייעוץ מקצועי בשלב ראשון כדי לעזור לכם להגיע לפתרון הנכון ביותר עבורכם, ייצור מוקפד בשלב שני ולבסוף התקנה מדויקת.

בהקשר זה, חשוב לציין שאנחנו מיומנים בהתקנת פרגולות חשמליות מתכווננות מכל הסוגים – גם פרגולות אלומיניום תלויות וגם על עמודים – בכל תוואי שטח, ותוך מציאת פתרונות לאילוצים שונים וכמובן לצורך בנקודת חשמל. עוד תורמת לשקט הנפשי שלכם כשאתם מזמינים מאיתנו פרגולת אלומיניום חשמלית האחריות שתקבלו – אחריות מלאה על כל עבודה לפרק זמן של עד 5 שנים.

פרגולות אלומיניום חשמליות מתכווננות - מקסימום הנאה בשיא הנוחות

פרגולות אלומיניום מתכווננות מעניקות לכם את הדרך הנוחה ביותר להפיק מקסימום תועלת מפתרון ההצללה. כשהשמש נמצאת מעל החצר, המרפסת או הגג והקרניים שלה לוהטות יתר על המידה (ומסוכנות!), סוגרים את הפרגולה בלחיצת כפתור, וכשאפשר לשבת תחת כיפת השמיים פותחים אותה ונהנים ממקסימום אוויר ואור, גם כן בלי מאמץ ותוך שניות בודדות.

בהתאם, האופציה של פרגולת אלומיניום חשמלית זוכה לפופולריות רבה גם בבתי קפה ומסעדות, גם בעסקים אחרים שיש להם חלל חיצוני שזקוק להצללה, וגם במרחבי מגורים עם גג, מרפסת או חצר שרוצים לנצל בכל ימות השנה, בכל שעות היממה ובכל מזג אוויר. עוד חשוב לזכור שאמנם גם פרגולה מתכווננת ידנית מספקת את אותה גמישות הכרחית, אבל מחייבת מאמץ פיזי לא מבוטל, ובפרט אם הפרגולה מכסה שטח גדול יחסית.

פרגולת אלומיניום חשמלית מחיר זול
פרגולת אלומיניום חשמלית

היתרונות הנוספים של פרגולות חשמליות מאלומיניום

פרגולות מתכווננות מיוצרות מאלומיניום, חומר גלם שמתאפיין במספר יתרונות משמעותיים ולכן כשקונים פרגולה חשמלית מאלומיניום התועלת גבוהה במיוחד.

קודם כל, זהו חומר גלם עמיד מאוד. האלומיניום לא סובל מקורוזיה כשהוא נרטב או כשהוא נמצא בסביבה לחה ולכן לא מחליד, לא מתעוות כמו עץ במגע עם מים, לא מושך אליו חרקים מזיקים דוגמת תולעי עץ או טרמיטים, וגם רוחות חזקות או חבטות לא משפיעות עליו לרעה.

היתרון השני הוא שקל מאוד לעבד אותו למוצרים שונים כגון מסתור כביסה מאלומיניום, חלון בלגי, תריס גלילה ידני או חשמלי, שער לחנייה, גדר לחצר ועוד. נוחות העיבוד באה לידי ביטוי גם בעלות ומאפשרת לגבות עבור פרגולה חשמלית נאספת מחיר אטרקטיבי.

עוד יתרון של פרגולות אלומיניום חשמליות הוא במישור האסתטי. המתכת הקלה והחזקה מתאפיינת במראה נקי ונעים שלא גונב את הפוקוס מהסביבה. עוד אופציה היא פרגולות אלומיניום דמוי עץ שנהנות מכל היתרונות של המתכת הקלה ובתור בונוס גם מהמראה הכובש והחמים של העץ. במידת הצורך, קבלן אלומיניום מטעמנו יעזור לכם לבחור נכון גם בהיבט הוויזואלי החשוב.

איך אפשר לגבות עבור פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר אטרקטיבי מבלי להתפשר על איכות?

עבור כל מי שבוחר או בוחרת באופציה של פרגולה חשמלית נאספת מחיר פתרון ההצללה ועלות ההתקנה הם באופן טבעי שיקולים כבדי משקל, לא פחות מהתועלת. כל הצעת מחיר של א.מ.ש אלומיניום לגבי פרגולת אלומיניום חשמלית מבטיחה יחס עלות-תועלת משתלם מאוד, וזאת מתוך ההבנה שלקוחות מרוצים – גם מהאיכות של אותה פרגולה מתכווננת שנבחרה וגם מהמחיר שלה – הם הנכס החשוב ביותר לחברה בתחום זה.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את טווחי המחירים של פרגולות אלומיניום חשמליות נפוצות במיוחד. על-מנת לקבל עבור פרגולה אלומיניום מתכווננת מחיר מותאם לפתרון הספציפי שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל גם ייעוץ סבלני מטעם יועץ אלומיניום של החברה.

מהו מחיר פרגולה חשמלית מאלומיניום לחצר?

1,800-2,400 ש"ח

עבור כל הסוגים של פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר המוצר מושפע מעובי האלומיניום וסוג הפרופיל.

מהו מחיר פרגולה נאספת למרפסת?

1,800-2,500 ש"ח

מחיר למ"ר, כולל ההתקנה.

כמה עולות פרגולות חשמליות מאלומיניום דמוי עץ?

1,800-2,900 ש"ח

מחיר למ"ר.

מהו מחירן של פרגולות חשמליות מתכווננות עם קירוי?

10,000-16,000 ש"ח

קירוי סנטף או במבוק.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פרגולות אלומיניום חשמליות:

האם ניתן לשלוט בכמות האור שנכנסת אל פרגולת אלומיניום חשמלית?

כן. מעבר לאפשרות לפתוח ולסגור את הפרגולה בלחיצת כפתור ישנם דגמים עם רפפות אלומיניום שניתן לשלוט בהם כמו בתריס, וכך להבטיח כמות אור אופטימלית בכל נקודת זמן.

כמה זמן אורכת התקנה של פרגולות חשמליות מאלומיניום?

בהתאם לגודל הפרגולה ולתנאי השטח שבו היא מותקנת כמו גם אופן ההתקנה. בכל מקרה, נשלים את ההתקנה תוך מספר שעות, כך שתוך זמן קצר כבר תוכלו ליהנות מההצללה ומהמראה המרשים של הפרגולה שבחרתם.