רשתות נגד יתושים

כשבחדר כזה או אחר נמצא יתוש – או ליתר דיוק יתושה, משום שהנקבות הן אלה שעוקצות ומוצצות את הדם שלנו – איכות החיים נפגעת. חברת א.מ.ש אלומיניום מייצרת ומתקינה רשתות נגד יתושים ויתושות על בסיס ניסיון של 20 שנות פעילות ומחויבות לאיכות מקסימלית. בהתאם, כל רשת נגד יתושים שאנחנו מייצרים ומתקינים תמלא את ייעודה לטווח ארוך, ועוד התחייבות שלנו היא למחירים נוחים.

רשת נגד יתושים קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ התקנת רשתות נגד יתושים לחלונות מכל הסוגים

✔️ ייצור רשת ליתושים בהזמנה לפי מידה

✔️ אחריות מלאה על כל רשת נגד יתושים שאנו מייצרים

✔️ מתקין רשתות בעל 20 שנות ניסיון

✔️ שירות אדיב בפריסה ארצית רחבה

✔️ רשת נגד יתושים מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לרשת אלומיניום נגד יתושים:

רשת נגד יתושים - הפתרון הפשוט והיעיל ביותר

כולנו רוצים להרגיש בנוח בבית, במשרד או בכל מקום אחר שבו אנחנו נמצאים. במקום לרדוף אחרי היתושים ולנסות לתפוס אותם, או לרסס את החלל עם חומרים שונים שחלקם מכילים כימיקלים שעלולים להיות בעייתיים, אפשר פשוט להתקין רשת ליתושים – והבעיה נפתרה, בלי כתמי דם על הקירות אחרי מעיכת יתושה ועם אוויר נקי ונעים לנשימה.

על-מנת שהפתרון הנ"ל יהיה אכן אפקטיבי חשוב לבחור רשת לחלון נגד יתושים שמתחברת באופן מדויק למפתח הקיים ובנוסף מתאפיינת בעמידות מרבית – ולכן התשובה לשאלה איפה אפשר לקנות רשת נגד יתושים היא א.מ.ש אלומיניום.

ניסיון של למעלה מ-20 שנים ואחריות מלאה על כל עבודה

.מ.ש אלומיניום מבצעת עבודות אלומיניום מכל הסוגים כבר יותר מ-20 שנים: אנחנו מייצרים מגוון רחב של מוצרים – למשל תריסים חשמליים וגם ידניים, ויטרינות אלומיניום, שערים, גדרות וכמובן רשתות נגד יתושים.

את כל המוצרים אנחנו יודעים לייצר בכל גודל מבוקש ובהתאמה מושלמת לצרכי הלקוחות. כמו כן אנחנו אמונים על התקנה מוקפדת ומדויקת של כל המוצרים כולל רשת ליתושים. בזכות הניסיון הרחב והיכולות המוכחות אנחנו מעניקים גם אחריות מלאה על העבודה, כך שמובטח לכם ראש שקט באמת מכל הבחינות.

  • רשתות נגד יתושים וזבובים – רשת הזזה בסיסית ויעילה.
  • רשת לחלון ויטרינה – חלונות אלומיניום גדולים זקוקים לרשת גדולה כולל מסילה.
  • רשת שקופה – במקרים שבהם רוצים לשמור על היכולת לראות את הנוף הנשקף מהחלון בלי הפרעה.
  • רשת לחלון ממ"ד (רשת גלילה) – רשת מותאמת לחלון דריי קיפ ואשר נפתחת מלמעלה כלפי מטה.
  • רשתות כנף – רשת אשר נפתחת כלפי פנים או חוץ.
  • רשת נגד חתולים וכלבים – הכוונה היא לרשת שתפקידה למנוע כניסת יתושים, זבובים וגם עכברים וחולדות, ובמקביל להיות עמידה גם לניסיונות של כלבים ובעיקר חתולים לקרוע אותה (בין אם מתוך משחק, בין אם עקב רצון לצאת החוצה או מכל סיבה אחרת). רשתות לחלונות אלה חזקות יותר מהרגיל.
  • רשת אקורדיון – רשת שקיבלה את שמה בגלל שהיא נפתחת ונסגרת כמו אקורדיון.

20 שנות ניסיון

מחירים משתלמים!

אחריות מלאה

רשת ליתושים - קבועה או נפתחת?

עוד לפני שמבררים איפה אפשר לקנות רשת נגד יתושים כדאי לקרוא מעט אודות האפשרויות השונות, וכך לבחור נכון רשת יתושים לחלון שתספק מקסימום תועלת בחלל הספציפי שאותו אתם רוצים לשדרג.

הבחירה הראשונה היא לגבי הסוג של אותה רשת נגד יתושים לחלון – האם היא קבועה או שמא ניתנת לפתיחה. הסוג הראשון של הרשתות מתאפיין בעמידות גבוהה משום שלא פותחים וסוגרים אותן. החיסרון הוא כמובן זרימת אוויר חלקית בלבד אל החדר גם בתקופות שבהן אין צורך בהגנה מפני יתושות. לעומת זאת רשת אלומיניום נגד יתושים עם אפשרות לפתיחה מסובכת יותר להתקנה, אבל מקנה מקסימום גמישות בשימוש ולכן תועלת רבה יותר. התקנת רשת נגד יתושים מהסוג השני מתחילה בבחירה של מנגנון הפתיחה.

מנגנוני פתיחה של רשתות נגד יתושים

רשתות נגד יתושים שאפשר לפתוח אותן נחלקות למספר סוגים בהתאם למנגנון הפתיחה.

אפשרות אחת היא רשת נגד יתושים לחלון הזזה – במקרה כזה גם הרשת נעה על גבי מסילה, כמו החלון, וכך ניתן לפתוח אותה כשאין סכנת יתושות או כשרוצים מקסימום זרימת אוויר. התקנת רשת ליתושים לחלון הזזה מחייבת מסילה (לרשת עצמה) ולכן גם מרווח מתאים.

סוג שני של מנגנון פתיחה של רשת נגד יתושים הוא גלילה. רשת גלילה לחלון נפתחת מלמעלה כלפי מטה, במשיכה פשוטה ועל בסיס קפיץ. כשהיא מגיעה אל החלק התחתון של המפתח ניתן לקבע אותה באמצעות מנגנון נעילה. בפרט ניתן למצוא רשת ליתושים מסוג זה בחלונות הממ"דים, עקב המאפיינים הספציפיים של חדר זה.

הסוג השלישי הוא כנף, ובאופן טבעי זוהי רשת נגד יתושים שנעה על גבי ציר ונפתחת כלפי פנים או כלפי חוץ. זוהי רשת נוחה מאוד לשימוש, אבל ניתן להתקין אותה רק במקומות שבהם יש מספיק מקום פנוי.

רשת נגד יתושים לחלון
רשת נגד יתושים לחלון

התקנת רשתות נגד יתושים - דגשים חשובים

קבלן אלומיניום מיומן יודע כמובן להתקין רשת נגד יתושים בכל חלון ולמעשה גם רשת נגד יתושים לדלת הזזה גדולה (למשל בין הבית לגינה).

במקרים שבהם יש מרווח מתאים ניתן להתקין מסילה ועליה להלביש את אותה רשת אלומיניום נגד יתושים, כלומר פרופיל אלומיניום שמחזיק את הרשת עצמה. התקנת רשתות לחלונות כנף כוללת גם צירים עמידים. התקנת רשתות לחלונות בממ"ד מחייבת כאמור תשומת לב מיוחדת בגלל החובה לשמור על הנחיות פיקוד העורף כך שהמרחב יהיה אכן מוגן לחלוטין בשעת הצורך. במקרה שנבחרת רשת גלילה העבודה כוללת כמובן גם את התקנת הארגז שלתוכו נגללת הרשת כשאין בה צורך.

התקנה מהירה תוך שמירה על הסדר והניקיון

התקנת רשתות לחלונות מכל הסוגים מבוצעת על-ידינו ביעילות רבה כך שהיא מסתיימת בזמן הקצר ביותר האפשרי. בנוסף אנחנו מקפידים לשמור על הסדר, על הניקיון ועל השקט במקום שבו אנחנו עובדים – כך שההפרעה לשגרת היומיום שלכם תהיה מינימלית. א.מ.ש אלומיניום מתקינה רשתות נגד יתושים בכל רחבי הארץ, בזמינות גבוהה.

איך אפשר לגבות על רשת נגד יתושים מחיר נמוך ועדיין לשמור על איכות גבוהה?

א.מ.ש אלומיניום גובה עבור כל הסוגים של רשת נגד יתושים מחיר למטר נמוך במיוחד – בעיקר בזכות ההתנהלות היעילה שלנו, העובדה שיש לנו ניסיון רב בביצוע התקנות מכל הסוגים והמחויבות לספק שירות מצוין גם בהיבט הכספי. עוד כדאי לדעת שכשמתקינים במספר חלונות רשת נגד יתושים מחיר כל רשת יהיה נמוך יותר. בטבלה שלפניכם מוצגים המחירים של השירותים המבוקשים ביותר:

כמה עולה רשת יתושים לחלון בגודל מטר על מטר

280-380 ש"ח

רשת אלומיניום סטנדרטית

מה המחיר של רשת נגד יתושים לחלון הזזה גדול במטבח?

1,500-2,000 ש"ח

 

כמה עולה רשת לחלון ממ"ד?

450-600 ש"ח

מחיר למטר עבור רשת גלילה, כולל העבודה

כמה עולה התקנת רשתות נגד יתושים בדלת יציאה למרפסת?

800-1,200 ש"ח

עבור סוג זה של רשת יתושים מחיר העבודה משתנה בהתאם לגודל הדלת

כמה עולה החלפת רשת שנקרעה?

100-200 ש"ח

 

כמה צריך לשלם על רשת נגד יתושים לפי מטר שתהיה עמידה לחתול או כלב?

500-600 ש"ח

 

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא רשתות נגד יתושים:

האם ניתן להתקין רשת ליתושים על חלונות בלגיים?

בהחלט. אין שום בעיה להתקין רשתות על חלונות בלגיים או על חלונות מכל סוג אחר.

האם ניתן לתקן רשת לחלון נגד יתושים שנקרעה?

כן. פשוט מחליפים את הרשת מבלי שנדרשת החלפת פרופיל האלומיניום.

למה לבחור בנו?

כי ברשותנו מפעל אלומיניום שמייצר מגוון רחב של מוצרים מחומרי גלם מובחרים באיכות גבוהה, כי אנחנו בעלי בקיאות מקצועית מעמיקה גם בתחום הספציפי של רשתות נגד יתושים, כי אנחנו מבצעים כל עבודה באחריות – וגם בזכות המחירים המשתלמים מאוד.