תיקון תריסים ברמת גן

תריסים הם לא מוצר שמתקלקל לעיתים קרובות, ובפרט לא כשהם איכותיים. למרות זאת, כשנוצר צורך בשירות תיקון תריסים ברמת גן, רק חברה עם ניסיון רחב היקף יכולה להבטיח מענה מושלם – וגם לקיים את ההבטחה.

א.מ.ש אלומיניום היא אחת החברות הוותיקות בתחום: אנחנו מתקנים תריסים מכל הסוגים וגם מתקינים תריסי הזזה, תריסי פתיחה, תריסי אור, תריסי גלילה ותריסים חשמליים כבר יותר מ-20 שנים. בהתאם, אנחנו מכירים את כל הדגמים ואת כל החלקים הקיימים בכל תריס. בזכות הניסיון הנרחב הנ"ל, כשטכנאי שלנו מתקן תריסים ברמת גן אפשר להיות בטוחים שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת ושהתיקון יחזיק מעמד שנים רבות.

תיקון תריסים ברמת גן עושים עם א.מ.ש אלומיניום:

✔️ מתקנים את כל התריסים: גלילה, הזזה וחשמליים

✔️ שדרוג תריסי גלילה ידניים לחשמליים

✔️ 20 שנות ניסיון בתיקון והתקנת תריסים

✔️ אחריות מקיפה על כל עבודה

✔️ זמינות מיידית לביצוע תיקונים

✔️ תיקון תריסים ברמת גן מחיר הכי משתלם בשוק!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לתיקון תריסים ברמת גן:

תיקון תריסים חשמליים ברמת גן עם החלקים האיכותיים ביותר שיש

תיקון תריסים ברמת גן ברמה גבוהה באמת נשען, בנוסף על הניסיון ההכרחי, גם על חלקים איכותיים. כחברה שמכוונת להצלחה ארוכת טווח, ותעיד על כך העובדה שאנחנו פועלים כבר יותר מ-20 שנים בתחום התריסים, א.מ.ש אלומיניום מקפידה להשתמש ברצועות עמידות, שלות מחומר גלם מובחר, קפיצים איכותיים, מנועים לתריסים חשמליים של יצרניות מובחרות ובאופן כללי אך ורק בחלקים שעומדים ברף הגבוה של השירות שאנחנו מציעים.

בפרט, חשוב לבצע תיקון תריסים חשמליים ברמת גן עם חלקים איכותיים, וזאת בגלל הרגישות של תריסים אלה והעומס הרב שהם מחויבים לעמוד בו בכל הפעלה והפעלה.

תיקון תריסים ברמת גן
תיקון תריס ברמת גן

כמה עולה תיקון תריסים ברמת גן?

תיקון תריסים בתל אביב, ברמת גן, בחולון, בגבעתיים ובכל עיר אחרת במרכז הארץ נבחן גם על-פי המחיר. בטבלה הבאה מפורטים טווחי המחירים של תיקוני התריסים המבוקשים ביותר:

תיקון

טווח מחירים

דגשים

כמה עולה החלפת שלב בתריס הזזה?

250-350 ש"ח

עבור השלב הראשון. לכל שלב נוסף: עוד 10-20 ₪. המחיר כולל עלות ביקור

מה המחיר של החלפת מסילות לתריס הזזה?

350-500 ש"ח

 

כמה עולה להחליף מנגנון ורצועה בתריס ידני?

300-450 ש"ח

 

מהו המחיר של התקנת מנגנון כוח?

450-650 ש"ח

 

כמה עולה התקנת מעצורים בתריס גלילה ידני?

300-400 ש"ח

 

מהי העלות של שחרור תריס חשמלי שנתקע?

450-850 ש"ח

תלוי אם נתקע למעלה או למטה.

מהו המחיר של החלפת מנוע לתריס?

900-1,800 ש"ח

מנועים של יצרניות מובחרות.

מהי העלות של כיוון מנוע בתריס?

350-500 ש"ח

לפי סוג המנוע.

כמה עולה החלפת רצועה בתריס חשמלי?

350-500 ש"ח

התפקיד של הרצועה הוא להחזיק את התריס שלא ייפול.

מה המחיר של תיקון תריסים חשמליים ברמת גן עם נתק בין 2 שלבים?

350-600 ש"ח

כולל כיוון מנוע.

טכנאי תריסים ברמת גן שנותן לכם אחריות מלאה על כל תיקון והתקנה

בנוסף לשירות המקצועי ולמחירים ההוגנים שלנו, אנחנו מתחייבים גם על אחריות מלאה על כל תיקון תריסים ברמת גן. באופן דומה, תקבלו מאיתנו אחריות מלאה גם על שירותים נוספים כגון התקנת תריס חשמלי ברמת גן, החלפת תריסים וכו' – כך שלא תצטרכו לדאוג, אלא תדעו בוודאות שהתועלת מהביקור של הטכנאי שלנו תישמר למשך שנים רבות.

כמו כן, כשטכנאי שלנו מתקן תריסים ברמת גן הוא דואג לעבוד בצורה מסודרת ולשמור על הניקיון במקום, כדי שלא תיגרם לכם טרחה שלא לצורך. מאפיין נוסף של אופן העבודה שלנו הוא יעילות, כך שכל תיקון או החלפת תריסים ברמת גן יושלמו תוך זמן קצר ככל האפשר, כמובן מבלי להתפשר על איכות העבודה.

ייעוץ מקצועי ומועיל

אם יש לכם שאלות נוספות לגבי תיקון או התקנת תריסים מכל הסוגים – תריסי אור, תריסי רפפה, תריסים חשמליים, תריסים שנפתחים על גבי ציר, תריסי הזזה או תריסי כיס – אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר מאוד עם תשובות מפורטות ומידע מקצועי שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. הייעוץ הינו חינמי וללא כל מחויבות מצדכם. אנחנו בכל מקרה מתחייבים לספק ייעוץ מועיל והצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור כל תיקון תריסים ברמת גן וסביבתה.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות על תיקון תריסים ברמת גן:

למה לבחור דווקא בכם לתיקון התריסים שלי ברמת גן?

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום התריסים, תיקנו כבר אלפי תריסים לאורך השנים. הצוותים שלנו זמינים באופן מיידי לכל תיקון ברמת גן, ואנחנו מבטיחים לספק לכם שירות אדיב והכי מקצועי בתחום במחיר הוגן ועם אחריות מלאה.

מהם סוגי התריסים שאתם מתקנים?

אין תריס שאנחנו לא יודעים לתקן! תוכלו לתקן בעזרתנו תריסי הזזה, גלילה, תריסים חשמליים, תריסי רפפה, תריסים ונציאניים ועוד. אנחנו מתקנים את כל סוגי התריסים: גלילה, הזזה, חשמליים, רפפה ועוד.