תריסים ונציאניים

תריסים ונציאניים לפי מידה במחיר משתלם!

תריסים ונציאניים – שמוכרים גם בשם וילונות ונציאניים – הם אחד מפתרונות ההצללה המוצלחים ביותר שיש. השילוב בין הפרקטיות הרבה לאסתטיות המרשימה הופך את הסוג הזה של התריסים למוצר מבוקש במיוחד, גם במרחבי המגורים וגם במשרדים. על-מנת למצות באופן מושלם את כל היתרונות של תריס ונציאני מומלץ להקדיש תשומת לב לבחירה של הדגם האופטימלי, ובחלק מהמקרים נדרשת גם התקנה מקצועית.

לא.מ.ש אלומיניום יש יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום התריסים ואינספור לקוחות מרוצים בזכות מוצרים איכותיים, התקנה מדויקת וגם תיקונים הכרחיים מכל הסוגים.

תריסים ונציאנים עושים עם המומחים של א.מ.ש אלומיניום

✔️ תריסים ונציאניים מאלומיניום מובחר

✔️ תריס ונציאני חיצוני/פנימי בהתאמה מלאה לכל מפתח

✔️ 5 שנות אחריות על כל התקנה של תריס ונציאני חשמלי

✔️ וילון תריס ונציאני במגוון גוונים ועיצובים

✔️ אספקת והתקנת תריס ונציאני לפי מידה בזמן קצר

✔️ שירות בכל רחבי הארץ

✔️ תריסים ונציאני במחיר הכי משתלם בישראל!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לתריס ונציאני:

היתרונות הבולטים של תריסים ונציאניים

תריס ונציאני פנימי או חיצוני הוא מוצר שמתאפיין ב-3 יתרונות עיקריים:

  • שליטה מלאה על כמות האור שנכנסת לחדר – בזכות האפשרות גם להעלות או להוריד את התריס וגם לסובב את השלבים. כך למשל תוכלו לוודא שהחדר מואר אבל השמש לא מסנוורת אתכם כשאתם עובדים מול מחשב, שהסלון מאוורר וגם נכנס אליו אור טבעי מבלי לוותר על פרטיות וכו'. מבחינה זו, התריסים הוונציאניים מזכירים תריסי אור, רק שהם זולים יותר באופן משמעותי וגם עמידים פחות באופן משמעותי.
  • אסתטיות – ישנו מבחר רחב מאוד של דגמים, בשלל גוונים וגם במראה דמוי עץ, ולמעשה ישנה אף בחירה בין דגמים אנכיים לדגמים אופקיים (שבהם השלבים נעים ימינה ושמאלה ואפשר גם להסיט אותם הצידה לגמרי). בהתאם, תוכלו להגיע להרמוניה מושלמת בין התריס לבין הפריטים האחרים בחלל ולהעניק לו את המראה המדויק הרצוי.
  • עמידות – עבור ייצור תריס ונציאני אלומיניום הוא חומר הגלם האופטימלי בזכות העמידות הגבוהה שלו, בכל מקום שבו הוא מותקן. בזכות שכבת האלומינה של האלומיניום אין סכנת קורוזיה גם במקומות לחים ורטובים, וגם חשיפה מרובה לשמש לא פוגמת בתריס.

עם א.מ.ש אלומיניום, שמבצעת עבודות אלומיניום מכל הסוגים כבר 20 שנים ומתמחה בתחום התריסים, מובטח לכם מיצוי מלא של כל היתרונות הנ"ל.

תריס ונציאני חיצוני או פנימי? - דגשים עיקריים​

וילון תריס ונציאני הוא מוצר שמתאים גם להתקנה חיצונית כך שהוא יגן גם על החלון, וגם להתקנה פנימית – כשבאופן טבעי ישנם דגמים של תריס ונציאני חיצוני ודגמים של תריסים פנימיים.

כשמחפשים תריס ונציאני חיצוני אלומיניום הוא בחירה מתבקשת, וזאת בזכות השילוב שלו בין משקל נמוך לחוסן גבוה. תריסים ונציאניים חיצוניים של א.מ.ש אלומיניום מתאפיינים גם בעמידות מירבית לרוחות, כך שגם אם אתם גרים באזור שמנשבות בו רוחות עזות, התריס יהיה יציב ובתוך הבית כלל לא תרגישו את הסערה שבחוץ. עוד דגש הוא עיגון חכם של התריסים.

עבור התקנה חיצונית, אנחנו ממליצים לרוב על תריס ונציאני חשמלי, שחוסך מכם את המאמץ שבהעלאת והורדת התריס. בהקשר זה, כדאי לזכור שגם אם האלומיניום עצמו קל משקל, כשהמפתח גדול המסה המצטברת משמעותית ולכן תריסים חשמליים הם הפתרון הפרקטי ביותר. בדרך כלל נגבה עבור תריס ונציאני חיצוני מחיר גבוה יותר בהשוואה לתריסים הפנימיים, אבל אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהעלות תהיה בכל מקרה אטרקטיבית.

תריס ונציאני פנימי לא זקוק בדרך כלל למנגנון חשמלי. התפעול שלו פשוט ונוח בעזרת סיבוב או משיכה קלה של המוט או של הסליידר.

שימוש באלומיניום איכותי ביותר

מחיר משתלם במיוחד!

5 שנות אחריות על תריס חשמלי

תריס ונציאני לפי מידה

א.מ.ש אלומיניום מצטיינת בהתאמה מלאה של תריסים לכל צורך ובפרט בייצור תריס ונציאני לפי מידה ועל סמך המפתח הספציפי אצלכם בבית או בעסק.

מבחינת רוחב השלבים, האופציות הסטנדרטיות הן 16 מ"מ (שלבים שמתאימים לחלונות עם מסגרות צרות), 25 מ"מ (המידה השכיחה ביותר), 35 מ"מ ו-50 מ"מ למפתחים גדולים יחסית. א.מ.ש אלומיניום יודעת לייצר גם תריסים ונציאניים עם שלבים רחבים יותר – עד 63 מ"מ בדגמים אופקיים ואפילו 200 מ"מ בדגמים אנכיים.

חשוב לציין שאנחנו יודעים לייצר תריסים במידה הנכונה גם עבור משטחים משופעים ולמעשה לכל מפתח שהוא ולפי כל העדפה שלכם.

תריס ונציאני הוא מוצר אסתטי ביותר

סיבה טובה נוספת לבחור בנו כספקית תריס ונציאני חיצוני או פנימי היא היכולת המוכחת שלנו להגיע למקסימום אסתטיות ובעיקר הרמוניה שובת לב בין התריס לבין החלל.

ראשית, כדאי לדעת שלגבי כל תריס ונציאני אלומיניום הוא בסיס מצוין לנוכחות צנועה שלא משתלטת על המרחב. שנית, ניתן לצבוע את התריסים בכל גוון רצוי ועוד אופציה היא הדפס מעניין. תריס ונציאני דמוי עץ מביא איתו את היתרונות הפרקטיים של האלומיניום עם המראה שובה הלב של העץ.

לייעוץ חינם וללא התחייבות מצדכם, אתם  מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון 072-390-2110.

תריסים ונציאניים מאלומיניום

התקנת תריס ונציאני באחריות מלאה ובמחיר משתלם!

ברוב המקרים, יצרני תריסים ותיקים אמונים באופן טבעי גם על ביצוע התקנה מקצועית של תריס ונציאני מוכן. אנחנו מתחייבים לבצע עבודה מסודרת ונקייה, ובעיקר יעילה – כך שההתקנה תושלם בזמן קצר ככל האפשר, וכמובן באיכות הגבוהה ביותר. התוצאה: מינימום הפרעה לשגרה ונחת מלא מהתריס הנבחר לטווח ארוך.

על כל עבודה – התקנת תריס ונציאני חשמלי, תיקון תריס גלילה, החלפת מנוע בתריס חשמלי, ייצור תריסים לפי מידה וכו' – תקבלו מאיתנו אחריות ל-5 שנים, שגם היא תורמת מן הסתם לשקט הנפשי שלכם ולנחת מהתריס. עוד כדאי לדעת שעבור התקנת תריס ונציאני מחיר העבודה נקבע על סמך גודל המפתח ומורכבות העבודה, כשבכל מקרה אנחנו מתחייבים למחירים נמוכים (פירוט בהמשך העמוד).

חלקי חילוף מובחרים

שירות נוסף שאנחנו מספקים לגבי תריסים ונציאניים הוא תיקון כל תקלה מכל סוג שהוא. מעבר לידע המקצועי הנרחב שלנו, אנו מקפידים על שימוש בחלקי החילוף האיכותיים והמתקדמים ביותר. בפרט, יש לכך חשיבות כשמדובר על תיקון תריס ונציאני לפי מידה שבו נדרשת התאמה מלאה של כל חלק למוצר הקיים. מבחינת העלות, אנחנו גובים עבור תיקון תריס ונציאני חיצוני מחיר סביר מאוד וכמובן מעניקים אחריות מלאה על העבודה.

איך אנחנו קובעים עבור תריס ונציאני מחיר?

על-מנת לקבוע לכל תריס ונציאני מחיר, נלקחים בחשבון מספר פרמטרים: האם מדובר בתריס ונציאני חיצוני או פנימי, הדגם הספציפי (כך למשל בדרך כלל תשלמו עבור תריס ונציאני דמוי עץ מחיר מעט גבוה יותר), רוחב המפתח, מנגנון ההפעלה ועוד. בטבלה שלפניכם תוכלו למצוא דוגמאות לטווח המחירים של השירותים המבוקשים ביותר:

מוצר / שירות

טווח המחירים

הערות

תריס ונציאני אלומיניום (פנימי)

400-600 ש"ח

מחיר למ"ר.

תריס ונציאני חיצוני אלומיניום – ידני

450-650 ש"ח

מחיר למ"ר.

תריס דמוי עץ

450-650 ש"ח

מחיר למ"ר.

התקנת תריס ונציאני פנימי

600-800 ש"ח

עבור התקנת תריס ונציאני פנימי מחיר העבודה משתנה בהתאם לגודל המפתח.

התקנת תריס ונציאני חשמלי

900-1,200 ש"ח

לא כולל עלות המנוע.

תיקון תריס ונציאני

החל מ-400 ש"ח

עבור תיקון תריס ונציאני חיצוני מחיר העבודה יהיה בדרך כלל מעט גבוה יותר.

שירות בפריסה ארצית רחבה ובזמינות גבוהה

א.מ.ש אלומיניום מייצרת ומתקינה את כל סוגי התריסים – תריס ונציאני פנימי / חיצוני ואופקי / אנכי, תריס גלילה חשמלי, תריסי הזזה וכו' – בפריסה ארצית רחבה. ניתן לראות את רשימת איזורי השירות שלנו באתר, ולדעת שבזכות היעילות הרבה אנחנו יכולים להבטיח זמינות גבוהה – וגם לקיים.

לכל שאלה נוספת או לקבלת ייעוץ מותאם ספציפית אליכם ממומחים, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:

תשובות לשאלות נפוצות בנוגע לתריסים ונציאניים:

למה לבחור דווקא בכם לקניית תריס ונציאני?

עם 20 שנות ניסיון בתחום התריסים בפרט והאלומיניום בכלל, ומפעל אלומיניום לייצור חלונות ותריסים לפי מידה – אנחנו יכולים לספק לכם את המוצר עליו אתם חולמים, בהתאמה אישית. תוכלו לרכוש אצלנו כל מוצר אלומיניום שרק תרצו: תריסים, חלונות, רשתות, גדרות, מעקות אלומיניום בשילוב זכוכית ועוד – והכל עם אחריות מקיפה ל-5 שנים והתקנה מקצועית. אנחנו מעניקים שירות בכל רחבי המדינה והמחירים שלנו משתלמים במיוחד.

מה מומלץ יותר - תריס ונציאני או תריס אור חשמלי?

תריס ונציאני הוא מוצר יחסית זול שמאפשר שליטה על ויסות האור והרוח לחלל החדר. עם זאת, הוא פחות עמיד מתריסי אור ומתריסים חשמליים והוא מתאים למפתחים קטנים יחסית. הכל תלוי בתקציב שלכם, במצב הרוחות באיזור בו אתם רוצים להתקין את התריס ובהעדפה האישית שלכם, אבל אנחנו נוכל לספק לכם כל פתרון שתצטרכו.