חלונות אלומיניום

החלונות – בבית, במשרד ובעצם בכל מקום – משפיעים במידה ניכרת על המראה של החלל. בנוסף, הם מתווכים לנו את כל מה שמתרחש בחוץ וגם חשופים לשמש ולרטיבות. לאור זאת, חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת חלונות ותריסים בכל מקום, ובפרט להעדיף חלונות אלומיניום. חלון אלומיניום מתאפיין במספר יתרונות משמעותיים, גם מבחינה פרקטית וגם בהיבט האסתטי, ולכן אין פלא שזוהי האופציה הפופולארית והמבוקשת ביותר כיום בשוק.

א.מ.ש אלומיניום מייצרת, מתקינה וגם מתקנת חלונות, ויטרינות, תריסים ורשתות כבר למעלה מ-20 שנים, והרווח כולו שלכם עם מוצרים איכותיים ושירות ברמה הגבוהה ביותר שיש.

חלונות אלומיניום קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ חלונות אלומיניום לבית ולעסק בעיצוב ייחודי

✔️ מגוון סוגי חלונות אלומיניום: בלגיים, הזזה, קיפ, דריי קיפ

✔️ ייצור חלונות אלומיניום בהתאמה מלאה לכל מפתח

✔️ 5 שנות אחריות ומגוון חלונות אלומיניום במבצע!

✔️ אפשרות להזמנת חלונות אלומיניום דמוי עץ

✔️ אספקת והתקנת חלונות בזמן קצר

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ חלונות אלומיניום מחיר למטר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לחלונות אלומיניום:

חלון אלומיניום בהתאמה אישית לצרכים הספציפיים שלכם

הניסיון הרב שלנו כיצרני חלונות אלומיניום בא לידי ביטוי גם באיכות של כל חלון וגם ביכולת להתאים את המענה המושלם לכל צורך. אנחנו מייצרים חלונות אלומיניום לפי מידה עבור מפתחים בכל גודל, כולל חלונות ענק שמשתרעים על קיר שלם, ובפרט קירות שפונים אל נוף שכדאי לחשוף.

בנוסף\ הצוותים שלנו יעזרו לכם לבחור את המראה שיבטיח הרמוניה מדויקת בחלל, לרבות אופציות ייחודיות כמו חלונות אלומיניום דמוי עץ או חלון אלומיניום שחור – שהופך לאופנה של ממש בשנים האחרונות. גם את סוג הפתיחה של החלון נתאים למאפיינים הספציפיים של המקום, כך שהשימוש בחלון יהיה נוח במיוחד.

סוגי חלונות אלומיניום לבית או לעסק

  • חלונות הזזה – חלון עם 2 כנפיים שנע על גבי מסילה. היתרון העיקרי הוא נוחות התפעול שלו וגם הבטיחות שלו גבוהה מאוד. מצד שני, אי אפשר להגיע איתו לפתיחה מלאה (אלא אם כן יוצרים עבורו כיסים ייעודיים בתוך הקיר).
  • חלונות ציר – חלונות אלומיניום עם דלת אחת. הדלת נעה על גבי ציר שמאפשר לפתוח אותה פנימה והחוצה, כמו דלת.
  • חלונות קיפ – חלון בעל שיפוע, כלפי פנים או כלפי חוץ, כך שיש לו זווית פתיחה מוגבלת. המטרה היא מקסימום פרטיות, כשבזכות הזווית הנ"ל לא ניתן להציץ אל החדר. חלונות קיפ מתאימים בעיקר לחדרי רחצה וחדרי שירותים והם לרוב קטנים.
  • חלונות דריי קיפ – שילוב של חלון קיפ עם פתיחה בשיפוע ושל חלון ציר שנפתח לגמרי כלפי פנים או כלפי חוץ.
  • באופן טבעי, עלות חלון אלומיניום מושפעת גם מסוג מנגנון הפתיחה שלו. בכל מקרה, תקבלו מאיתנו חלון אלומיניום מוכן עם מנגנון מתאים שמורכב מחלקים מובחרים.

חלונות אלומיניום מובחרים

מחירים משתלמים!

5 שנות אחריות

אחריות מלאה ל-5 שנים על כל חלון אלומיניום שאנו מספקים

הניסיון הרב שצברנו לאורך 20 שנות פעילות החברה מתורגם לבקיאות מקצועית והיכרות מעמיקה עם כל הסוגים של חלונות אלומיניום ועם כל הדגמים והמוצרים הקיימים כיום. בנוסף, אנחנו מקפידים כאמור להשתמש אך ורק בחלקים איכותיים – גם בכל התקנה וגם בכל תיקון של חלון אלומיניום – ובהתאם יכולים להעניק אחריות של 5 שנים על כל עבודה.

האחריות תורמת באופן טבעי לשקט הנפשי שלכם ולידיעה שהפתרון שסיפקנו לכם הינו לטווח ארוך. עוד כדאי לדעת שבכל תיקון או התקנת חלון אלומיניום אנחנו מקפידים לשמור על הסדר והניקיון, כך שההפרעה לשגרה הרגילה שלכם תהיה מזערית.

היתרונות העיקריים של חלונות אלומיניום

יש כמה וכמה סיבות טובות לכך שאנחנו מייצרים על בסיס אלומיניום חלונות:

  • משקל נמוך – אלומיניום הוא חומר גלם קל משקל וגם כך הוא בעל חוסן רב, ובהתאם הוא אידיאלי למגוון רחב של מוצרים ובפרט לפרופילי חלונות.
  • נוחות העבודה עם האלומיניום – בזכות העובדה שמדובר במתכת שנוח מאוד לעבד אותה, ייצור חלונות אלומיניום הוא פעולה שלא מצריכה משאבים רבים מדי. הרווח: מחיר חלון אלומיניום אינו גבוה, ובפרט ביחס לתועלת הרבה שהוא מספק.
  • עמידות מירבית – חלון אלומיניום עמיד גם בפני רטיבות, גם בפני רוחות חזקות וגם בפני חבטות, ולכן ניתן ליהנות ממנו לטווח ארוך מאוד.
  • גמישות – קלות העיבוד של חומר הגלם הפופולרי מאפשרת ליצור שלל סוגים של חלונות אלומיניום.
  • אסתטיות – לאלומיניום עצמו נוכחות שקטה ואסתטיות נקייה. בנוסף, ניתן להעניק לו שלל גוונים ובכך להבטיח הרמוניה נעימה לעין בכל חלל.
  • איטום מיטבי – יצרני חלונות אלומיניום איכותיים מבטיחים גם איטום אפקטיבי – עוד סיבה פרקטית לבחור באופציה הזו.
  • יחס עלות-תועלת משתלם מאוד – לכל הסוגים השונים של חלונות אלומיניום מחיר אטרקטיבי ותועלת גבוהה, כך שהם קנייה משתלמת מאוד (אנחנו גובים עבור חלונות אלומיניום מחיר למטר נמוך במיוחד – פירוט בהמשך העמוד).

תמונות של חלונות אלומיניום שייצרנו:

חלונות אלומיניום לבית ולמשרד - מקסימום אסתטיות

חלוקה נוספת של סוגי חלונות אלומיניום היא עפ"י הפרופיל. האופציות העיקריות הן חלון אלומיניום בפרופיל סטנדרטי, חלון אלומיניום בפרופיל בלגי (שהפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד בזכות האפשרות ליצור מראה ייחודי) וחלון אלומיניום בפרופיל משולב.

המאפיינים העיקריים של חלונות בלגיים הם מסגרת דקה ועדינה (לא על חשבון החוסן) וחלוקת החלון בכל צורה שתרצו. פרופיל משולב מוביל למעשה ליצירת חלונות אלומיניום דמוי עץ שמתאימים לבתים מעוצבים בסגנון כפרי. בהתאם, כשבוחרים חלונות אלומיניום תמונות של סוגי פרופילים שונים יכולות לעזור לבחירה מדויקת.

כשבוחרים חלונות אלומיניום מחיר למטר מושפע גם מסוג הפרופיל. אנחנו אמונים על מציאת הפתרון המרשים ביותר והמתאים ביותר לכל חלל בכל מסגרת תקציב נתונה.

איך אנחנו גובים עבור חלונות אלומיניום מחיר זול מבלי להתפשר על האיכות?

מחיר חלון אלומיניום קומפלט מושפע מסוג הפתיחה שלו, מסוג הפרופיל, מגודל החלון כמובן, מסוג הזכוכית, מהגוון של האלומיניום וגם מהתוספות השונות – אם יש צורך בכאלה. בטבלה שלפניכם תוכלו למצוא תשובה כללית לשאלה כמה עולה חלון אלומיניום מסוגים שונים:

סוג החלון

טווח המחירים

הערות

מה מחיר חלון אלומיניום שנע על גבי מסילה (חלון הזזה)?

1,000-1,800 ש"ח

מחיר לחלון של מטר על מטר, בהתאם לסוג הפרופיל.

כמה עולה חלון אלומיניום עם מנגנון קיפ ופרופיל סטנדרטי?

800-1,000 ש"ח

מחיר חלון בגודל מטר על מט.

מה העלות של חלון קיפ עם פרופיל בלגי?

1,500-2,400 ש"ח

עבור הסוג הזה של חלונות אלומיניום מחיר זול יחסית. הוא נקבע לפי אופן החלוקה.

מה מחיר חלון דריי קיפ עם פרופיל רגיל?

2,000-3,000 ש"ח

מחיר למ"ר.

מה העלות של חלונות בלגיים עם פתיחה על גבי ציר?

1,600-3,200 ש"ח

מחיר למ"ר, בהתאם לכמות החלוקות הפנימיות.

מהי עלות חלון אלומיניום בלגי עם פתיחת דריי קיפ?

2,000-3,500 ש"ח

מחיר למ"ר.

כמה עולה מטר חלון אלומיניום עם זכוכית שקופה?

200-300 ש"ח

תוספת על המחיר הרגיל, למטר רבוע.

מה המחיר של חלון אלומיניום שחור?

150-350 ש"ח

תוספת למחיר הרגיל, למ"ר.

כמה עולה התקנת תריסים עם החלון?

800-2,500 ש"ח

מחיר למ"ר. הזולים ביותר הם תריסי הפלסטיק והיקרים ביותר הם תריסי אור.

מה המחיר של הוספת רשת לחלון אלומיניום?

200-300 ש"ח

מחיר חלון אלומיניום קומפלט עם הרשת מתייקר ב-200-300 ש"ח למטר רבוע.

ייצור חלונות אלומיניום בזמינות גבוהה ואמינות ללא פשרות

כל השירותים שאנחנו מספקים – ייצור חלונות אלומיניום לפי מידה, החלפת חלונות קיימים, תיקון חלונות עץ אלומיניום ועוד – ניתנים בזמינות גבוהה. עוד דגש שעליו אין פשרות מבחינתו הוא אמינות, וכאמור תקבלו גם אחריות מלאה ל-5 שנים על עבודות אלומיניום מכל הסוגים.

לקבלת הצעה ספציפית של מחיר חלון אלומיניום למטר, בהתאמה מלאה לצרכים הספציפיים שלכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו – נשמח גם לייעץ לכם ללא כל התחייבות מצדכם.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

חלונות אלומיניום - שאלות ותשובות מקצועיות

האם יש לכם חלונות אלומיניום במבצע?

אנחנו מוכרים תמיד חלונות אלומיניום בזול, ובאיכות גבוהה, וכאמור מנוסים מאוד בהתאמת פתרון מושלם לכל מסגרת תקציב.

האם כמות החלונות משפיעה על הצעת המחיר?

כן. אנחנו גובים עבור מספר חלונות אלומיניום מחיר זול יותר לכל חלון בהשוואה להזמנה של חלון בודד, ובהחלט ניתן גם להזמין לפעמים חלונות אלומיניום במבצע – פשוט התעדכנו מולנו לגבי המבצעים הקיימים.

אילו סוגי זכוכיות מתאימים לחלונות אלומיניום?

חלונות אלומיניום לבית יכולים להגיע עם זכוכית טריפלקס (שתי שכבות זכוכית וביניהן לוח פלסטיק שקוף), זכוכית בידודית (למינימום רעש ומקסימום שמירה על טמפרטורה רצויה), זכוכית שקופה, זכוכית חלבית וזכוכית אקסטרה קליר. בכל מקרה, תקבלו מאיתנו חלון אלומיניום מוכן בדיוק לפי המפרט האופטימלי עבורכם.