תריס חשמלי לא עולה? כך פותרים זאת בקלות

בדיוק בזמן שהשקיעה מגיעה לשיאה ואתם מוכנים להתמכר ליופי שמגיע מהמרפסת שלכם זה קורה: התריס החשמלי פשוט לא עולה! אז מה עושים כאשר תריס חשמלי לא עולה כמו שצריך ואיך פותרים את הבעיה הזו בקלי קלות? כל מה שאתם חייבים לדעת בכתבה הבאה.

תריס חשמלי לא עולה? קודם כל, הירגעו

קודם כל, חשוב לשמור על קור רוח גם במקרים שבהם התריס החשמלי לא עולה ולזכור שזו תקלה שכיחה שלא חייבת להצביע על בעיה מרכזית במנגנון הראשי. לעתים, מדובר בגורם זר אשר מונע מהתריס לעלות ואשר ניתן לטפל בו בקלות. יחד עם זאת, אם תיכנסו לפניקה, אתם עלולים לפעול באגרסיביות ולפגוע בתריס, ולכן שווה לקחת שנייה ולבחון באופן מדויק את הגורמים אשר עשויים להפריע לתריס החשמלי לא לעלות.

אם התריס החשמלי לא עולה - בדקו את המתג או את השלט

אחרי שנרגעתם מעט ואתם יכולים לנתח את המצב כמו שצריך, שימו לב ליעילות של המתג או השלט שלכם. בלא מעט מקרים, כאשר תריס חשמלי לא עולה, הבעיה עלולה לנבוע בכלל מגורמים אחרים. נסו להחליף סוללות בשלט או לבדוק את היעילות של המתג. במידה וזה לא העניין, שווה להבחין באספקטים נוספים אשר עלולים לגרום למצב, אולם בהחלט חבל להתחיל ולתקן את המנגנון כאשר לא בדקתם את האפשרויות הפשוטות יותר שעלולות לגרום לתקלה.

הביטו אם הצטבר אבק

לעתים, תריס חשמלי לא עולה משום שיש הצטברות מסיבית של אבק או חול אשר מונעים את הפעילות הסדירה של המנוע. במידה ואתם מתכוונים לנסות לתקן את הבעיה בעצמכם, נסו לשאוב בעדינות את החלקים החיצוניים אשר אתם באים איתם במגע. אל תנסו לפתוח את המנוע או לכוון את התריס בכוח משום שאתם עשויים לפגוע בו עקב חוסר ידיעה ולהפוך את העניין מתריס חשמלי שלא עולה – לבעיה שדורשת השקעה רבה.

ניסיתם הכל ולא הסתדר?

אם כבר ניסיתם לעשות הכל ועדיין התריס החשמלי לא עולה, יתכן ומדובר בבעיה במנוע אשר אחראי לביצוע תקין של פעולה זו. לעתים זו יכולה להיות בעיה קלה במגעים (אשר תיקון שלהם יהיה זול בהתאם) אך לעיתים לא יהיה מנוס מלהחליף את המנוע. לכן, בדקו את תעודת האחריות שלכם ושימו לב לסוג המנוע אשר מפעיל את התריס החשמלי שלכם. ברוב המקרים, החלפת מנוע של תריס חשמלי קל משקל תעלה פחות באופן משמעותי מאשר רכישת מנוע עוצמתי יותר.

שקלו לפנות לאיש מקצוע

במידה וניסתם בעדינות להתגבר על הבעיה בעצמכם ובדקתם שמקורה אינו חיצוני, לא יהיה מנוס מפנייה לטכנאי תריסים מקצועי לשם טיפול בבעיה. אתם מוזמנים לפנות אלינו, שכן צברנו ניסיון של 20 שנה בתיקון תריסים מכל הסוגים (והתמחות בתריסים חשמליים), ולזכות בזמינות גבוהה, מחירים משתלמים במיוחד ותיקונים מהירים בכל רחבי הארץ. והכל, בלי לצאת מהבית – ובמרחק של שיחת טלפון אחת פשוטה – בכדי שהתריס שלכם יחזור לפעילות מלאה בזמן מינימלי.

לסיכום, בעיות בתריסים חשמליים הופכים לשכיחות יותר עם השנים ומקורם יכול להיות בלאי, גופים זרים או מנוע תקול. אנו מזמינים אתכם לפנות לחברתנו ולזכות במענה אישי, מהיר ומקצועי – עד לפתרון התקלה.