החלפת תריס גלילה

ישנם שני מצבים שבהם נדרשת החלפת תריסי גלילה: מצב אחד הוא כשרוצים להתקדם מתריס גלילה ידני לחשמלי כדי ליהנות ממקסימום נוחות, ומצב שני הוא כשהתריס הקיים, בין אם הוא ידני ובין אם הוא חשמלי, התקלקל ואופציית ההחלפה כדאית יותר בהשוואה לתיקון.

א.מ.ש אלומיניום מתקנת ומתקינה תריסים כבר יותר מ-20 שנים, ובפרט מבצעת החלפת תריסים ישנים במקצועיות ובאמינות ללא פשרות, ובהתאם מספקת את השירות המתאים בשני סוגי המצבים הנ"ל.

החלפת תריס גלילה עושים אצל א.מ.ש אלומיניום!

✔️ החלפת תריס גלילה ידני ישן לחדש

✔️ החלפת תריס גלילה חשמלי קומפלט

✔️ אפשרות להחלפת תריס גלילה ידני לחשמלי בקלות

✔️ אחריות על כל עבודה

✔️ החלפת תריס גלילה בזמני עבודה קצרים

✔️ שירות בפריסה ארצית

✔️ החלפת תריס גלילה מחיר הכי משתלם בשוק!

קבלו הצעת מחיר משתלמת להחלפת תריס גלילה:

החלפת תריס גלילה ידני לחשמלי במינימום זמן

בבתים רבים מותקנים תריסי גלילה ידניים שמחייבים מאמץ כדי להעלות ולהוריד אותם. בגיל מבוגר, וגם בגיל צעיר מאוד, המאמץ עלול להיות גדול מדי, ובנוסף ישנם מקרים שבהם רצועת התריס נמצאת במקום עם נגישות מוגבלת – למשל במטבח מאחורי הכיריים או משטח העבודה.

החלפת תריס גלילה ידני לחשמלי מבטיחה תפעול קל ונוח בכל מצב. הניסיון רחב ההיקף שלנו עם כל סוגי התריסים – תריסי הזזה, תריסי גלילה, תריסים חשמליים, תריסי אור ועוד – וההתעדכנות המתמדת שלנו בכל המוצרים החדשים בתחום, מאפשרים לנו למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבור כל צורך בכל בית, ובכל מסגרת תקציב.

אמינות מוחלטת ואחריות מלאה על כל החלפת תריס גלילה

החלפת תריס גלילה ישן שהתקלקל ושכבר אין טעם להשקיע בתיקון שלו מייצרת תמיד חשש מסוים – חשש שמא בכל זאת עדיף כן לתקן ולא להתקין תריסים חדשים. כשאתם מתייעצים איתנו, אתם יכולים לסמוך עלינו בלב שלם: אחרי יותר מ-20 שנים בתחום ברור לנו לגמרי שלקוח מרוצה הוא הנכס החשוב ביותר שיש, ולכן אנחנו מקפידים על אמינות מוחלטת על-מנת להבטיח מקסימום שביעות רצון.

בהתאם, נמליץ על החלפת תריס גלילה חשמלי או ידני שהגיע לסוף דרכו רק כשזו האופציה המשתלמת ביותר מבחינתכם, תוך מחשבה על הטווח הארוך ועל פתרון שיחסוך לכם את הצורך להזמין אותנו שוב. בנוסף, תקבלו מאיתנו אחריות מלאה על כל עבודה, וגם לכך יש חלק בשקט הנפשי שלכם.

החלפת תריס גלילה ידני
החלפת תריס גלילה ידני

איך אפשר לגבות עבור החלפת תריס גלילה ידני מחיר נמוך מבלי להתפשר על האיכות?

הידע הרב שלנו וההתנהלות היעילה, בתוספת המחויבות שלנו להבטחת מקסימום שביעות רצון אצל כל לקוח ולקוחה, מאפשרים לנו לגבות עבור החלפת תריס גלילה מחיר אטרקטיבי במיוחד.

בטבלה שלפניכם תוכלו לראות דוגמאות לעלויות השירותים המבוקשים ביותר – גם החלפת תריס גלילה וגם תיקונים שונים במקרים שבהם התריס הקיים עדיין יכול למלא את ייעודו ולא חובה להחליפו.

שירות

עלות

הערות

כמה עולה החלפת תריס גלילה ידני לחשמלי?

850-1,600 ש"ח

מחיר למ"ר. מומלץ לבחור במנוע איכותי של קליל, סומפי או פלמט.

מה המחיר של החלפת תריס גלילה ידני עם שלבים מפלסטיק?

400-700 ש"ח

מחיר למ"ר.

מהי העלות של החלפת תריסי גלילה ידניים עם שלבי אלומיניום?

450-900 ש"ח

בהתאם לסוג האלומיניום.

מה המחיר של החלפת תריס גלילה חשמלי כשהמנוע שובק חיים?

800-1,800 ש"ח

בהתאם למשקל התריס ולסוג המנוע.

כמה עולה תיקון שלבים בתריסים חשמליים?

300-350 ש"ח

לשלב אחד. אם יש צורך בשלבים נוספים – 100-150 ש"ח לכל שלב. אם שלבים רבים פגומים, ייתכן שכדאי להחליף את כל התריס.

מה המחיר של החלפת רצועה בתריס גלילה?

350-500 ש"ח

רצועה איכותית + עלות העבודה.

על-מנת לספק הצעת מחיר ספציפית אנחנו זקוקים באופן טבעי לפרטים רלוונטיים. בכל מקרה, א.מ.ש אלומיניום מתחייבת לגבות עבור החלפת תריס גלילה מחיר משתלם ללקוח.

למידע נוסף על תיקוני תריסים בקרו בעמוד מחירון תיקון תריסים.

החלפת תריס גלילה בזמינות גבוהה, שירות אדיב וייעוץ ללא מחויבות

גם החלפת תריס גלילה וגם תיקונים שונים שחוסכים את הצורך בהחלפה – למשל החלפת קפיץ לתריס גלילה ידני או תיקון שכולל החלפת רצועות לתריס חשמלי – מבוצעים על-ידינו בזמינות גבוהה ובפריסה ארצית רחבה. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל סוגיה רלוונטית, ללא כל התחייבות מצדכם. ההתחייבות היא רק שלנו – לשירות אדיב ומקצועי תוך שמירה על הסדר והניקיון, וכאמור אנחנו מבטיחים גם לגבות עבור החלפת תריס גלילה ידני מחיר משתלם.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא החלפת תריס גלילה:

למה לבחור דווקא בכם להחלפת תריס גלילה?

צברנו יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום התריסים בכלל ובעבודות של החלפת תריסי גלילה בפרט. אנחנו מספקים שירות תיקונים מקיף לכל בעיה בתריס הגלילה שלכם או בכל תריס מסוג אחר.

האם השירות שלכם ניתן בכל רחבי הארץ?

כן, בהחלט. אנחנו מחזיקים צוותי תיקונים והתקנות בפריסה ארצית רחבה. נכון שאנחנו מתמקדים בעיקר בשירות ללקוחות באיזור מרכז הארץ וזמינים יותר לתיקונים מהירים באיזור זה, אך בהחלט ניתן לקבל מאיתנו שירות גם באיזורי הדרום והצפון.