חלון בלגי הזזה

חלון הזזה בלגי הוא מוצר פרקטי ואסתטי גם יחד, כזה שמספק נחת רבה בכל מקום שבו הוא מותקן. עם חברת א.מ.ש אלומיניום – שמייצרת ומתקינה חלונות מכל הסוגים כבר יותר מ-20 שנים – מובטחת לכם התקנה מקצועית והתאמה מדויקת לכל גודל וצורך. התחייבות נוספת שלנו היא לזמני אספקה מהירים כדי שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של חלון בלגי הזזה כבר בקרוב, וגם המחיר יפתיע אתכם לטובה.

חלון בלגי הזזה מזמינים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ חלון בלגי הזזה בצבעים שחור, לבן, כחול ועוד!

✔️ 20 שנות ניסיון בייצור והתקנת חלונות הזזה בלגיים

✔️ ייצור חלון הזזה בלגי 7300 או אחר בהתאמה מלאה לכל מפתח

✔️ 5 שנות אחריות על כל חלון

✔️ חלון קליל בלגי הזזה באספקה מהירה עד בית הלקוח

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ חלון בלגי הזזה מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לחלון הזזה בלגי:

אחריות מלאה על כל התקנת חלון הזזה בלגי

הניסיון הרב שלנו בהתקנת, ייצור ותיקון חלונות, תריסים, ויטרינות, רשתות ועוד עבודות אלומיניום מאפשר לנו להעניק אחריות מלאה על כל התקנה של חלון בלגי הזזה. האחריות היא ל-5 שנים ובאופן טבעי תורמת לשקט הנפשי שלכם אחרי שאנשי המקצוע שלנו משלימים את העבודה אצלכם. גם אם נדרש תיקון כלשהו, תקבלו מאיתנו אחריות על העבודה, וגם תוכלו לדעת בוודאות שהשתמשנו בחלקים האיכותיים ביותר שיש.

היתרונות של חלונות הזזה בלגיים

חלון הזזה בלגי 7300 או כל פרופיל אחר שלו הוא חלון שיש בו חלוקה פנימית שתוחמת את הזכוכית בצורות שונות, לבחירתכם. בזכות החלוקה הפנימית ניתן ליצור חלונות ייחודיים ומעניינים וכך לשדרג במידה ניכרת את האסתטיות של החלל. כמו כן, אפשר להשתמש בסוגים שונים של זכוכיות בכל אחד מחלקי חלון ההזזה – למשל לשלב בין זכוכיות שקופות לחלביות – וגם בדרך זו מוענקת לחלון ההזזה אישיות של ממש.

עוד אופציה לעיצוב החלון היא לצבוע את הפרופיל. חלון בלגי שחור הוא מוצר נפוץ למדי, וכך גם חלונות הזזה בלגיים בגוונים שונים של אפור, חלונות בעלי גוון מגורען שמתאים מאוד לעיצוב פנים מודרני וגם אם תרצו חלון ירוק, אדום, כתום, כחול או כל צבע אחר – הדבר אפשרי.

יתרון נוסף הוא המסגרת העדינה, ועוד כדאי לדעת שא.מ.ש אלומיניום מייצרת ומתקינה גם סוגים נוספים של חלונות בלגיים ולא "רק" הזזה – חלונות קיפ, פתיחה ודריי קיפ.

חלון הזזה בלגי 7300
חלון הזזה בלגי

למה כדאי להעדיף חלון בלגי מאלומיניום?

בעבר, הפרופיל של חלון הזזה בלגי 7300 או כל פרופיל אחר – שאגב, המקור שלו הוא בכלל באנגליה – יוצר מברזל. כיום האפשרות המומלצת והמקובלת ביותר היא אלומיניום.

לחומר גלם זה מספר יתרונות משמעותיים מאוד לגבי חלונות. הוא קל משקל אבל חזק מאוד, ולכן יכול לשאת גם זכוכיות גדולות, הוא עמיד לקורוזיה ולכן לא מתרגש מרטיבות או מגשמים ואפשר להשתמש בו בכל מקום ועוד סיבה לפופולריות של חלונות אלומיניום ושל קבלן אלומיניום באופן כללי היא שאין צורך בתחזוקה כדי ליהנות מהמוצרים לטווח ארוך במיוחד.

כמה עולה חלון בלגי הזזה?

מחיר חלון בלגי הזזה נקבע על סמך מספר פרמטרים: גודל החלון (עבור מפתחים גדולים מאוד נדרשת מסגרת עבה יותר ולכן המחיר יעלה), מספר החלוקות הפנימיות של הפרופיל (עיצוב מורכב עשוי לייקר במידת מה את החלון) והצבע (הוספת צבעים לחלונות בלגיים מעלה מעט את מחיריהם).

בטבלה הבאה תוכלו לראות את העלויות של החלונות הפופולריים ביותר. לקבלת הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולספר לנו מהו החלון שאתם זקוקים לו.

כמה עולה חלון הזזה בלגי בגודל 5 מ"ר?

7,000-10,000 ש"ח

מהו המחיר של חלון מטבח בלגי קטן?

1,300-1,800 ש"ח

מחיר למ"ר. לצורך זה כדאי לבחור פרופיל קליל בלגי הזזה 1700.

כמה עולים חלונות הזזה למרפסת (ויטרינות)?

1,400-1,700 ש"ח

מחיר למ"ר. למטרה זו מתאים פרופיל קליל חלו הזזה בלגי 7300.

כמה צריך לשלם על חלוקות רבות בחלון הזזה בלגי?

300-450 ש"ח

נוסף על המחיר של החלון.

מהי עלות חלון בלגי עם תריס גלילה ידני?

900-1,400 ש"ח

מחיר למ"ר, תוספת על מחיר החלון הבלגי עצמו.

מהו המחיר של חלון בלגי עם תריס חשמלי?

900-2,000 ש"ח

מחיר למ"ר, תוספת על מחיר החלון עצמו.

ייעוץ מקצועי והתאמה מלאה לכל צורך

עם ניסיון של יותר מ-20 שנים והיכרות עם כל המוצרים העכשוויים בתחום החלונות, הויטרינות, התריסים ועוד, אנחנו יכולים לספק מענה מקצועי במיוחד לכל צורך. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ולקבל מענה סבלני ומפורט לכל שאלה – וגם הצעת מחיר אטרקטיבית מאוד.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא חלונות הזזה בלגיים:

האם יש הנחה על התקנת מספר חלונות?

כן. אם אתם מתכננים החלפת חלונות ישנים בכל החדרים כדאי להזמין את כל החלונות החדשים, גם אלה בעלי הפרופיל הבלגי וגם ה"רגילים", באופן מרוכז וכך ליהנות מהנחה משמעותית.

אילו זכוכיות מתאימות לפרופיל בלגי?

חלון הזזה בלגי מגיע עם זכוכית טריפלקס או זכוכית בידודית – שני סוגי זכוכיות שמתאפיינים ברמת בטיחות גבוהה במיוחד.