תיקון תריסים בגבעתיים

תיקון תריסים בגבעתיים הוא משימה למקצוענים בלבד, ובפרט כשרוצים להבטיח מקסימום תועלת לטווח ארוך, כלומר תיקון שיחזיק מעמד שנים רבות מאוד. חברת א.מ.ש אלומיניום מתקנת ומתקינה את כל סוגי התריסים – תריסי הזזה, תריסי אור, תריסי גלילה ותריסים חשמליים – כבר יותר מ-20 שנים, ועושה זאת תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים הן בשירות והן באיכות חלקי החילוף. בהתאם, כל תיקון תריסים בגבעתיים מספק תמורה מלאה לכסף, ובנוסף תקבלו מאיתנו אחריות מלאה על כל תיקון והתקנה.

תיקון תריסים בגבעתיים עושים עם א.מ.ש אלומיניום:

✔️ תיקון כל סוגי התריסים בגבעתיים: חשמליים, הזזה וגלילה

✔️ יותר מ-20 שנות ניסיון ומקצועיות בתחום

✔️ אחריות מקיפה על כל תיקון שאנו מבצעים

✔️ זמינות גבוהה מאד לביצוע תיקונים מכל סוג

✔️ תיקון תריסים בגבעתיים מחיר הכי משתלם בשוק!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לתיקון תריסים בגבעתיים:

תיקון תריסים חשמליים בגבעתיים בזמינות מרבית

תיקון תריסים חשמליים בגבעתיים הוא שירות שבמרבית המקרים מחייב הגעה מהירה ואפילו מיידית לבית או לעסק. למעשה כמעט תמיד מי שזקוק לשירות תיקון תריסים בגבעתיים ישמח לקבל מענה מקצועי תוך זמן קצר ככל האפשר, וכך לחזור לשגרת החיים בבית או שגרת הפעילות בעסק ללא עיכובים מיותרים. הניסיון רחב ההיקף שלנו וההתנהלות היעילה במיוחד מובילים לזמינות מרבית – מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר משתלמת.

מתקן תריסים בגבעתיים שמקפיד על שירות בסטנדרטים גבוהים

רף הציפיות של הלקוחות ביחס לשירות תיקון תריסים בגבעתיים, כמו גם תיקון תריסים ברמת גן, תל אביב, חולון, ראשון לציון וערים נוספות במרכז הארץ, הפך לגבוה מאוד בשנים האחרונות. זוהי מגמה טבעית, ומבורכת, ואנחנו מקפידים להתנהל בהתאם.

כל פעולה – החלפת שלבים בתריס הזזה, החלפת רצועה שנקרעה בתריס גלילה, התקנת תריס חשמליים בגבעתיים וכו' – מתבצעת תוך שמירה על הניקיון, הסדר והשקט. עוד קודם לכן נגיע אליכם בדיוק במועד שנקבע, ונתייחס במלוא הרצינות לכל שאלה ובקשה. מרכיב נוסף בסטנדרטים הגבוהים של השירות הוא האחריות שתקבלו מאיתנו על התריסים שלכם.

תיקון תריסים גבעתיים בזול

כמה עולה תיקון תריסים בגבעתיים?

העלות של השירות שמספק מתקן תריסים בגבעתיים נקבעת בהתאם לסוג התריס ומהות התקלה. בטבלה שלפניכם תמצאו את המחירים של השירותים המבוקשים ביותר – כדי שתוכלו להתרשם מהמחירים ההוגנים שמהווים חלק בלתי נפרד מהמחויבות של א.מ.ש אלומיניום לשירות מצוין.

עלות תיקון תריסים חשמליים בגבעתיים:

 

מהו המחיר של שחרור תריס חשמלי שנתקע?

400-850 ש"ח

 

כמה עולה תיקון של נתק בין שלבים?

400-600 ש"ח

המחיר כולל כיוון מנוע

כמה עולה החלפת רצועה?

400-500 ש"ח

 

מהו המחיר של כיוון מנוע בתריס חשמלי?

350-450 ש"ח

 

מהי העלות של התקנת מנוע חדש?

900-1,900 ש"ח

מחיר תקף לתריס של עד 100 ק"ג

עלות תיקונים נפוצים של תריסי גלילה ידניים בגבעתיים:

מהו המחיר של החלפת קפיץ?

350-450 ש"ח

 

כמה עולה להחליף שלבים?

400-600 ש"ח

מחיר תקף להחלפה של בין 2 ל-6 שלבים

כמה צריך לשלם על החלפה של מנגנון ורצועה?

400-550 ש"ח

 

מהי העלות של תיקון תריסי הזזה בגבעתיים?

מהו המחיר של החלפת שלב?

300-400 ש"ח

כשמזמינים מתקן תריסים בגבעתיים למטרה זו כדאי להחליף את כל השלבים שמתחילים להתבלות משום שעלות כל שלב נוסף היא 10-20 ש"ח בלבד.

כמה עולה החלפת ידית מנוף?

350-400 ש"ח

 

כמה משלמים על החלפת זוג שלות?

350-400 ש"ח

 

ייעוץ מקצועי ללא מחויבות וללא עלות

לכל שאלה בנושא תיקון תריסים בתל אביב, גבעתיים, רמת גן ושאר ערי גוש דן, אתם מוזמנים לפנות אלינו. נשמח לספק מענה מקצועי מפורט, בגובה העיניים, עם הסברים ברורים ובסבלנות מרבית. הייעוץ ניתן ללא מחויבת מצדכם וללא עלות – אם תרצו, תקבלו מאיתנו גם הצעת מחיר ספציפית (וכאמור משתלמת!).

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא תיקון תריסים בגבעתיים:

התריס החשמלי לא עולה עד הסוף - מה יכולה להיות הסיבה לכך?

יש שתי אפשרויות: א) השלבים יצאו מהמקום שלהם ונתקעו במסילות, ב) המנוע לא מכוון. כדי לדעת בוודאות מהו הגורם נבצע מספר בדיקות וכמובן שנתקן רק את מה שטעון תיקון.

האם יש גיל מסוים שבו כדאי להחליף את התריסים?

לתריסים, כמו לכל מוצר, יש תוחלת חיים מסוימת. בהתאם יש שלב שבו תיקון הוא אופציה פחות משתלמת בהשוואה לאופציה של החלפת תריסים בגבעתיים. איש מקצוע מנוסה ואמין כמו כל העובדים של א.מ.ש אלומיניום יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר, ובפרט לבחור בין תיקון תריסים בגבעתיים לבין התקנת חדשים.

איזה מנוע כדאי לקנות לתריס חשמלי?

החברות המצטיינות בקטגוריה זו הן סומפי הצרפתית ופלמט הישראלית. גם לקליל יש מנועים איכותיים לתריסים חשמליים, והמלצה נוספת היא על מנועים תוצרת איטליה.