סגירת מרפסת זכוכית

במדינה חמה וצפופה כמו ישראל, כל בית צריך מרפסת. החלל שמצד אחד הוא חלק בלתי נפרד ממרחב המגורים ומצד שני מחובר לסביבה זוכה לפופולריות רבה עוד מלפני הקמת המדינה, וגם כיום המפרט בבניינים המודרניים כולל כמעט תמיד מרפסת. כשיש מרפסת, יש גם בחירה: אפשר להשאיר אותה פתוחה, ואפשר גם לסגור אותה ולהרוויח עוד שטח למגוון רחב של שימושים בכל ימות השנה.

סגירת מרפסת זכוכית היא פתרון מושלם – בדרך זו החלל מוגן מפני פגעי מזג אוויר שונים, ובמקביל הזכוכית שומרת על הקשר עם החוץ ועל היכולת ליהנות מהנוף הנשקף מהמרפסת. סגירת מרפסת עם זכוכית היא אחד מתחומי המומחיות של א.מרום אלומיניום, שכבר צברה ניסיון רב במימוש אופציה רבת יתרונות זו. כמו כן, אנחנו מבקשים עבור כל וילון זכוכית למרפסת מחיר הוגן מאוד.

וילון זכוכית מזמינים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ סגירת מרפסת זכוכית עם אלומיניום בכל צבע ופרופיל שתרצו!

✔️ 20 שנות ניסיון בייצור והתקנת וילון זכוכית למרפסת

✔️ ייצור זכוכית מתקפלת למרפסת בהתאמה מלאה לכל מפתח

✔️ 5 שנות אחריות על סגירת מרפסת בזכוכית מתקפלת

✔️ אספקה מהירה עד בית הלקוח

✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

✔️ סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת מחיר למטר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לזכוכית נאספת למרפסת:

האפשרויות השונות של סגירת מרפסת עם זכוכית

כשמתקבלת ההחלטה לסגור מרפסת, ישנן שתי דרכים אפשריות לעשות זאת: עם קיר או עם זכוכית. הוספת קיר היא פרויקט מורכב, ומעבר לעלות הגבוהה שלו יש עוד מחיר לא מבוטל והוא אובדן הנוף. בהתאם, מומלצת הדרך השנייה – סגירת מרפסת זכוכית. בחירה בחומר הגלם השקוף מובילה לעוד בחירה – אפשר להתקין זכוכית גדולה ללא פרופילים; אפשר להתקין וילון זכוכית, כלומר זכוכית נאספת (או אם תרצו, מתקפלת); ואפשר להתקין חלונות הזזה.

אנחנו צברנו ניסיון רחב היקף ביישום כל הפתרונות הנ"ל לצורך סגירת מרפסת בזכוכית, ואם תרצו נשמח לייעץ לכם מהו הפתרון הנכון ביותר אצלכם בבית.

באופן עקרוני, חשוב לציין שהאופציה הראשונה מתאימה למרפסות קטנות בבית פרטי או בקומות תחתונות – כשאין צורך בעמידות מרבית לרוחות. היתרון העיקרי של וילון זכוכית נאספת על פני סגירה עם חלונות הזזה הוא האפשרות לפתוח את החלון באופן מלא, כשכל שלבי הווילון נאספים לצד אחד.

סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת איכותית
סגירת מרפסת בזכוכית מתקפלת

היתרונות של סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת

בין אם נבחרה האופציה של סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת ובין אם חלונות הזזה, עצם סגירתה של המרפסת בעזרת זכוכית משדרגת במידה ניכרת את הבית ואת איכות החיים של בני הבית:

* הגנה מלאה בחורף – אמנם ישראל היא מדינה חמה, אבל יש גם ימים גשומים, ימים שבהם מנשבות רוחות עזות וימים (ולילות) שבהם הטמפרטורות צונחות במידה ניכרת. סגירת זכוכית למרפסת מאפשרת ליהנות ממנה גם בזמן סערה או סתם כשקר, וכך אפשר להפיק מהשטח מקסימום תועלת לאורך כל השנה. זהו כמובן יתרון שעבורו כדאי לשלם עבור סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת מחיר של כמה אלפי שקלים.

* מיזוג בקיץ – בקיץ מרפסת היא נכס של ממש בזכות הבריזה הנעימה והאוויר הפתוח. יחד עם זאת, בעיצומו של גל חום כבד, קשה עד בלתי אפשרי לשבת תחת כיפת השמיים. לפי כל המומחים, גלי החום יהפכו תכופים יותר ויותר, וקשוחים יותר ויותר – כשסוגרים את המרפסת עם זכוכית מרוויחים את האפשרות למזג אותה ביעילות, ולשבת בה גם בשיא החום והלחות.

* שמירה על הניקיון – מרפסת מחופה בזכוכית מונעת כניסת אבק לבית. זהו יתרון בפרט באזורים מדבריים, אבל גם בישובים הצפוניים יותר יש לא מעט מקרים של רוחות מזרחיות ערות שמביאות איתן חול ואבק, גם אל תוך הבתים.

* מקסימום בטיחות – וילון זכוכית נאספת וגם חלונות הזזה מונעים מילדים ו/או חיות מחמד לנסות לטפס על המעקה (כשמדובר במרפסת שנמצאת בגובה).

* מינימום רעש – אי אפשר להתעלם מהעובדה שישראל הופכת לרועשת יותר ויותר. אחרי סגירת מרפסת שמש עם זכוכית יש שליטה מלאה על רמת הרעש, ואפשר להפחית אותו באמצעות סגירת החלונות.

* הרחקת חרקים – הוספת וילון זכוכית למרפסת מונעת כניסת חרקים שעלולים להוות מטרד של ממש ובפרט בקיץ.

* הארכת תוחלת החיים של הרהיטים במרפסת – בזכות האפשרות למנוע חדירת מים למרפסת, הרהיטים נשמרים בה לטווח ארוך יותר.

* העלאת ערך הנכס – סגירת מרפסת מגדילה בפועל את השטח שאפשר לנצל אותו בלי שום מגבלה, ולכן מעלה את ערך הנכס. א.מרום אלומיניום גובה עבור סגירת מרפסת זכוכית מחיר הוגן, ולכן מובטח יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד.

אחריות מלאה על כל וילון זכוכית

כשהמטרה היא סגירת מרפסת וילון זכוכית הוא האופציה היעילה ביותר. סגירת מרפסת זכוכית היא כאמור אחד מתחומי המומחיות שלנו, אבל לא היחיד. אנחנו מבצעים מגוון רחב של עבודות אלומיניום, ובהן התקנת תריסים חשמליים, הקמת פרגולות מסוגים שונים, הרכבת חלונות בלגיים ועוד ועוד, וכן מייצרים את כל המוצרים הנ"ל. על כל מוצר ועל כל עבודה תקבלו מאיתנו אחריות מלאה, וכך גם על סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת או סגירת מרפסת עם חלונות הזזה. משך האחריות עד 10 שנים, בהתאם למוצר הספציפי וללקוח. כשמשווים בין אפשרויות שונות של חלונות הזזה או סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת מחיר השירות הוא רק שיקול אחד, והשקט הנפשי הוא עוד פרמטר חשוב – כך שמומלץ לשקלל בהחלטה גם את האחריות ארוכת הטווח.

סגירת זכוכית למרפסת בשחור
סגירת זכוכית למרפסת

המרכיבים החשובים של וילון זכוכית למרפסת

וילון זכוכית הוא כאמור אופציה נפוצה במיוחד של סגירת מרפסת זכוכית. כשמחליטים להתקין זכוכית נאספת, חשוב להקפיד על איכות המסילה והגלגלים שמאפשרים את תנועת הקיפול. המסילות שלנו עשויות מאלומיניום מובחר, ועל כן נהנות מעמידות מרבית – כך שהתועלות של סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת, ובפרט האפשרות לשלוט על מידת הפתיחה של החלון, יבואו לידי ביטוי במשך שנים רבות. כדאי לדעת שלמרות ההקפדה על איכות המסילות, הגלגלים ומנגנון הקיפול, אנחנו גובים על כל סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת מחיר סביר ובוודאי שמשתלם.

הסוגים המומלצים של זכוכית נאספת

על סמך הניסיון העשיר שלנו – למעלה מ-20 שנות פעילות בתחום, ובפרט סגירת זכוכית למרפסת אבל גם למשל התקנת חלונות אלומיניום – ההמלצה שלנו עבור זכוכית מתקפלת למרפסת היא זכוכית בידודית או זכוכית טריפלקס.

זכוכית בידודית כוללת שתי שכבות של זכוכית וביניהן אוויר שמשדרג את הבידוד התרמי והאקוסטי. רוחב המרווח נקבע בהתאם לעובי הזכוכיות, כשהמינימום הוא 8 מ"מ. כך לדוגמה ניתן למצוא וילון לסגירת מרפסת עם זכוכית בידודית 4-10-6 (זכוכיות בעובי 4 מ"מ ו-6 מ"מ וביניהן מרווח של 10 מ"מ).

גם זכוכית טריפלקס מספקת הגנה טובה מאוד מרעש וטמפרטורות חריגות, ובנוסף היא מתאפיינת ברמת בטיחות גבוהה מאוד. סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת באמצעות מוצר זה מתאימה לבתים עם ילדים.

לשני הסוגים הנ"ל של זכוכית נאספת מחיר דומה, שנקבע בעיקר בהתאם לאיכות שלה (כלומר העובי של כל שכבה באותה זכוכית נאספת למרפסת).

סגירת מרפסת זכוכית מחיר פצצה
וילון זכוכית נאספת

וילון זכוכית למרפסת מחיר משתלם והתקנה מוקפדת

אנחנו גובים כאמור עבור כל סגירת מרפסת זכוכית מחיר הוגן מאוד. העלות של סגירת מרפסות בזכוכית נקבעת בהתאם להיקף המרפסת, לקומה שבה היא נמצאת (קומה גבוהה מחייבת וילון זכוכית חזק יותר בגלל הרוחות), עובי הזכוכית ופרמטרים נוספים. בטבלה שלפניכם תוכלו להתרשם מהמחירים של האפשרויות המבוקשות ביותר של סגירת זכוכית למרפסת:

מהו מחיר זכוכית מתקפלת למרפסת?

1,200-1,800 ש"ח

עבור סגירת מרפסת זכוכית מחיר למ"ר, כולל התקנה

כמה צריך לשלם עבור סגירת מרפסת בחלונות הזזה טריפלקס?

700-1,200 ש"ח

מחיר למ"ר.

מהי עלות הוספת וילון לסגירת מרפסת כשיש מעקה?

1,200-1,700 ש"ח

מחיר למ"ר, החישוב של השטח הוא מגובה המעקה ועד התקרה. מינימום גובה בהזמנה 140 ס"מ.

כמה עולה סגירת מרפסת בזכוכית עם חלונות בלגיים?

1,100-2,000 ש"ח

מחיר למ"ר, כשגם מספר החלוקות הפנימיות משפיע על הצעת המחיר הכוללת

כמה צריך להוסיף עבור סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת עם תקרה?

1,500-2,500 ש"ח

מחיר למ"ר עבור התקרה בלבד, לתקרה מפנל מבודד

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא סגירת מרפסת זכוכית:

האם נדרש היתר עבור סגירת מרפסת זכוכית?

באופן עקרוני, התשובה היא כן. לכל רשות מקומית מדיניות אכיפה משלה ביחס להוספת וילון זכוכית למרפסת.

מה כוללת תחזוקת זכוכית נאספת למרפסת?

סגירת מרפסת עם זכוכית לא מחייבת השקעה שוטפת כל שהיא, מפני שגם זכוכית נאספת וגם אלומיניום לא זקוקים לתחזוקה.