כיוון תריס חשמלי

תריסים חשמליים מתאפיינים במספר יתרונות משמעותיים ולכן אין פלא שהם הפכו למוצר נפוץ מאוד. הלב של כל תריס חשמלי הוא באופן טבעי המנוע, וכשמקפידים לקנות מנוע של חברה מוכרת הוא ממלא את ייעודו במשך שנים רבות. למרות זאת, ישנם מצבים שבהם נדרש כיוון מנוע לתריס חשמלי. בחלק מהמקרים תוכלו אולי לנסות לבצע את הפעולה הזו בכוחות עצמכם, ועוד אופציה היא להזמין טכנאי תריסים מיומן של א.מ.ש אלומיניום שיבצע כיוון תריס חשמלי במהירות, במקצועיות – ובאחריות מלאה על העבודה.

כיוון תריס חשמלי עם המומחים של א.מ.ש אלומיניום

✔️ כיוון כל סוגי התריסים והמנועים החשמליים

✔️ אחריות ל-3 חודשים על כל כיוון תריס חשמלי

✔️ זמינות מלאה לעבודה בכל הארץ

✔️ כיוון מנוע לתריס חשמלי במחירים משתלמים!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לכיוון תריס חשמלי:

20 שנות ניסיון בכיוון תריסים חשמליים והיכרות עם כל סוגי המנועים

כמו כל תיקון תריסים, גם כיוון תריס חשמלי מתבצע באופן אופטימלי ע"י איש אלומיניום מומלץ בעל ניסיון רב. א.מ.ש. אלומיניום מתקינה ומתקנת את כל סוגי התריסים – תריסי הזזה, תריסי גלילה ידניים וחשמליים, תריסי אור ועוד – כבר יותר מ-20 שנים. בהתאם, איש המקצוע שיגיע אליכם לצורך כיוון מנוע לתריס חשמלי הוא בעל מיומנות גבוהה והבנה מעמיקה לגבי כל המנועים הקיימים בתחום: סומפי, קליל, פלמט ועוד.

בזכות הבקיאות וההתנהלות המקצועית שלנו, אנחנו יכולים לספק אחריות ל-3 חודשים על כל כיוון מנוע שאנו עושים וגם לכך יש כמובן תרומה לשקט הנפשי שלכם וליכולת ליהנות מכל התועלות של התריס החשמלי.

כיוון מנוע לתריס חשמלי בזמינות גבוהה ובאמינות ללא פשרות

כשהמנוע של התריס החשמלי לא מכוון ואי אפשר להשתמש בתריס, התוצאה היא פגיעה בשגרת החיים. כדי שתוכלו לחזור לשגרה הרגילה והאהובה תוך זמן קצר ככל האפשר, נגיע אליכם בהקדם. דגש נוסף בשירות שלנו הוא אמינות ללא פשרות, ובפרט עמידה בכל התחייבות לגבי הלו"ז ומועד ההגעה.

אנחנו מקפידים להשתמש בחלקי חילוף מובחרים מתוך הבנה שלקוח מרוצה הוא הנכס החשוב ביותר שלנו – וכדי שלקוח יהיה מרוצה חשוב לספק לו שירות איכותי באמת. אדיבות ועבודה מסודרת ונקייה משלימות תמורה מרבית לכסף.

כיוון תריס חשמלי מחיר זול

מתי מבצעים כיוון תריס חשמלי?

כיוון מנוע לתריס חשמלי נדרש במצבים שבהם התריס לא עולה או לא יורד עד הסוף – גם כשממשיכים ללחוץ על כפתור ההפעלה.

חשוב להדגיש כי התרחיש הנ"ל עלול להיגרם גם עקב תקלות אחרות, ולכן מומלץ להזמין טכנאי תריסים חשמליים מנוסה שיאבחן בוודאות את הבעיה ואת המענה הנכון עבורה.

אם בכל זאת תרצו לנסות לכוון את המנוע, דרך הפעולה היא קודם כל לבדוק אם המנוע כולל ברגים או לחיצים. אם מדובר במנוע עם ברגים, יש לסובב את הבורג. כשהתריס נעצר לפני הזמן, סיבוב הבורג הוא בכיוון השעון. בדרך כלל נדרשים מספר ניסיונות כדי להגיע לכוונון המדויק.

במנוע עם לחיצים לוחצים על שניהם בו-זמנית, מורידים את התריס החשמלי באופן ידני ועוצרים אותו בגובה הנכון. בשלב זה משחררים את אחד הלחיצים. אם נדרש כיוון תריס חשמלי כלפי מעלה, הפעולה דומה כשלאחר שמעלים את התריס אל הגובה הרצוי משחררים את הלחיץ השני. אם לא הצלחתם לטפל בתקלה בעצמכם, אתם יותר מאשר מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור.

ייעוץ מקצועי ושירות מחויב

הדרך הבטוחה ביותר לכוון תריס חשמלי היא כאמור בעזרת איש מקצוע מיומן – טכנאי תריסים של א.מ.ש אלומיניום. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי בכל נושא שקשור לתחום כמו למשל החלפת מנוע לתריס חשמלי, הפיכת תריס גלילה ידני לחשמלי ועוד ועוד. הבקיאות, הניסיון והמחויבות לשירות מצוין יעזרו גם לכם להפיק מקסימום תועלת מהתריס החשמלי.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא כיוון מנוע לתריס חשמלי:

למה להיעזר דווקא בכם לכיוון מנוע לתריס חשמלי?

יש לנו 20 שנות ניסיון ואנחנו יודעים לזהות מהר מאד את התקלה ולטפל בה. מעבר לכך, הכי חשוב לנו השם שלנו והאמינות מול הלקוח. בניגוד לטכנאים רבים בשוק, אצלנו לא יקרה בחיים מצב שאנחנו מחליפים ללקוח מנוע באלפי שקלים כשהוא צריך בסך הכל לכוון את המנוע הקיים. אנחנו אנשים ישרים וככה בנינו את המוניטין שלנו.

האם אתם גם מוכרים מנועים חשמליים במידה והכיוון לא יפתור את הבעיה?

בהחלט. אצלנו תוכלו לקנות מנועים חשמליים של החברות המובילות בשוק וגם נתקין אותם בשבילכם אם יהיה צורך. אבל שוב, קודם נוודא שיש בכך באמת צורך אמיתי ושאי אפשר לפתור את התקלה במנוע הקיים.