רשת גלילה לחלון

כולנו מכירים את הלילות ללא שינה בגלל זמזום טורדני של יתושה ליד האוזן במשך שעות רבות. ליתר דיוק, אנחנו מכירים את הבקרים שבהם אנחנו מתעוררים עייפים מאוד ומגלים עוד ועוד סימני עקיצות במקומות שונים בגוף. גם ערב נעים בסלון עלול להפוך למתסכל בגלל נוכחות של יתושה – אלא אם כן משתמשים בפתרון פשוט אבל יעיל להפליא: רשת גלילה לחלון.

חברת א.מ.ש אלומיניום מייצרת ומתקינה רשתות אלומיניום איכותיות, עמידות מאוד ולכן גם משתלמות במיוחד, בהתאמה מלאה לכל חלון ובמחירים אטרקטיביים.

רשת גלילה לחלון קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ התקנת רשת גלילה נגד יתושים לחלונות מכל הסוגים

✔️ ייצור רשת יתושים גלילה בהזמנה לפי מידה

✔️ אחריות מלאה על כל רשת נגללת לחלון שאנו מייצרים

✔️ 20 שנות ניסיון בהתקנת רשת יתושים נגללת

✔️ שירות אדיב בפריסה ארצית רחבה

✔️ רשת גלילה לחלון מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לרשת גלילה לחלון:

היתרונות של רשת גלילה נגד יתושים

ישנם 3 סוגים עיקריים של רשתות נגד יתושים: רשתות הזזה שנעות על גבי מסילה, רשתות כנף שנפתחות ונסגרות ביחד עם החלון שגם הוא מותקן על גבי ציר שמאפשר תנועה פנימה/החוצה – וכמובן רשת יתושים גלילה, כלומר כזו שניתנת לגלילה מעלה ומטה באמצעות חוט או ידית (כשהקיבוע לחלק התחתון מתבצע באמצעות מנגנון ייעודי).

הוספת רשת נגללת לחלון היא דרך נוחה מאוד לחסום כניסת יתושים מצד אחד ומצד שני לאפשר כניסת מקסימום אור ואוויר כשלא נדרשת חסימה כזו. הגמישות המלאה מבטיחה מקסימום נוחות ונחת בכל נקודת זמן, וזוהי בעצם המטרה של כל פעולה בבית. כמו כן, רשת נגללת לא צוברת אבק וכשהיא בתוך הארגז שלה אין שום דבר שחוסם את הנוף שנשקף מאותו חלון.

בנוסף, כשמתלבטים לגבי הסוג הספציפי של רשת נגד יתושים גלילה חוסכת את הצורך במסילה. כשלוקחים בחשבון את הנטייה של מסילות להתעוות או להתעקם עם השנים, מבינים גם למה רשת גלילה לחלון היא אופציה עמידה שתמנע זמזומי יתושים טורדניים לאורך שנים רבות.

ניסיון של 20 שנים בייצור מוצרי אלומיניום, כולל רשת יתושים נגללת

א.מ.ש אלומיניום מייצרת מגוון רחב מאוד של מוצרים מחומר הגלם קל המשקל ובעל החוסן הרב. ביניהם: חלונות מסוגים שונים לרבות חלון בלגי למטבח, תריסי גלילה ידניים וחשמליים, גדרות, שערים, מעקות, מסתורי כביסה, ויטרינות וכמובן רשתות גלילה.

לאחר פעילות של למעלה מ-20 שנה בתחום, צברנו ניסיון עשיר לגבי כל מוצר ומוצר, ובהתאם כל אחד מהם מתאפיין במקסימום איכות – בין אם מדובר על ויטרינה מאלומיניום ובין אם על רשת נגללת לחלון.

20 שנות ניסיון

מחירים משתלמים!

אחריות מלאה

אחריות מלאה על כל התקנה של רשת גלילה לחלון

א.מ.ש היא לא "רק" מפעל מתקדם, אלא גם קבלן אלומיניום – כלומר אנחנו נבצע עבורכם גם את הייצור וגם את ההתקנה אצלכם בבית.

בדומה לייצור המוקפד, גם עבודת ההתקנה מתבצעת עם מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט, על בסיס בקיאות מקצועית וכאמור ניסיון של שנים רבות והמון התקנות של רשתות גלילה. כחלק בלתי נפרד מהשירות אנחנו מעניקים אחריות על כל התקנה, כך שמובטח לכם ראש שקט והפקת תועלת מאותה רשת גלילה נגד יתושים שנבחרה על-ידיכם לטווח ארוך.

שירות אדיב ושמירה על הסדר והשקט בזמן ההתקנה

כל התקנה של רשת נגד יתושים או החלפת רשת גלילה לחלון מתבצעת ע"י הצוותים שלנו במקצועיות רבה. מעבר לכך, מושם דגש רב גם על איכות השירות ובפרט הגעה בדיוק במועד שתיאמנו אתכם, עבודה שקטה ויעילה, שמירה על הניקיון ועל הסדר ואם יהיו לכם שאלות או בקשות נתייחס לכולן במלוא הרצינות.

רשת גלילה לחלון נגד יתושים
רשת גלילה לחלון

רשת נגללת לחלון בכל גודל שהוא

על-מנת לוודא שאף יתושה לא תסתנן אל הבית, נדרשת באופן טבעי חסימה הרמטית של החלון. בהתאם, מפתח נוסף למקסימום שביעות רצון הוא התאמה מדויקת של המידות של רשת גלילה נגד יתושים לכל חלון ספציפי. איש אלומיניום מנוסה מטעמנו יבצע את המדידות הנחוצות, והעובדה שאנחנו יצרני אלומיניום באופן כללי ויצרני רשתות בפרט מאפשרת לנו להבטיח – ולקיים – את אותה התאמה מושלמת לכל מפתח חלון בכל גודל שהוא.

רשת גלילה לחלון מחיר

באופן טבעי, תרצו לשלם עבור רשת גלילה לחלון מחיר נמוך ככל האפשר, מבלי להתפשר על האיכות. הניסיון של א.מ.ש אלומיניום והמחויבות לספק מקסימום שביעות רצון לכל לקוח ולקוחה באים לידי ביטוי גם בתמחור – כפי שתוכלו לראות בטבלה הבאה:

כמה עולה רשת גלילה לחלון סטנדרטי?

300-450 ש"ח

מחיר למ"ר

מהו המחיר של רשת גלילה נגד יתושים בממ"ד?

400-550 ש"ח

כולל ארגז

כמה צריך לשלם על החלפת רשת גלילה לחלון?

350-450 ש"ח

 

מהי העלות של רשת נגד יתושים לדלת יציאה לגינה?

300-500 ש"ח

מחיר למ"ר

 

עוד כדאי לדעת שאם מתקינים רשת יתושים גלילה במספר חלונות, העלות לכל רשת תהיה נמוכה יותר. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מותאם אישית אליכם וגם הצעת מחיר ספציפית – ואטרקטיבית.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא רשתות גלילה לחלונות:

האם ניתן לקבל רשת גלילה לחלון בצבעים שונים?

כן. ניתן לקבל מאיתנו רשת יתושים נגללת במבחר רחב של גוונים.

למה לבחור דווקא בנו?

בגלל הניסיון של יותר מ-20 שנים, בגלל ההקפדה על מקצועיות, בזכות האחריות על כל התקנת רשתות לחלונות, בגלל שכל הרכבה מתבצעת בזמן קצר ועם מינימום הפרעה לשגרה, וגם המחיר המשתלם תורם לכדאיות.

מהם היתרונות של האלומיניום?

אלומיניום מתאפיין במשקל קל ולכן המוצרים שמיוצרים ממתכת זו – מעקה למרפסת, תריסי הזזה, חלונות בלגיים וכו' – לא גורמים לעומס רב מדי על תשתיות הבית. חשוב לציין שלמרות המשקל הקל, לאלומיניום יש חוסן רב. יתרון משמעותי שני הוא העמידות בפני קורוזיה, כך שגם בסביבה רטובה המוצרים נשמרים לטווח ארוך. עוד יתרון הוא האסתטיות הנעימה לעין.