פרגולות אלומיניום תלויות

פרגולת אלומיניום תלויה היא פתרון הצללה יעיל להפליא ולא פחות חשוב, אסתטי מאוד. עיגון פרגולה מסוג זה מצריך מיומנות גבוהה, ועוד קודם לכן הייצור חייב להתבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר. א.מ.ש אלומיניום מייצרת ומתקינה פרגולות מכל הסוגים, לרבות פרגולות אלומיניום תלויות, כבר יותר מ-20 שנים – ולכן יכולה להבטיח, וגם לקיים, מקסימום תמורה לכסף ונחת מרבית לטווח ארוך.

פרגולת אלומיניום תלויה מזמינים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ פרגולות אלומיניום תלויות בעיצוב בלעדי

✔️ 20 שנות ניסיון בייצור והתקנת פרגולות תלויות מאלומיניום

✔️ ייצור פרגולת אלומיניום תלויה בהתאמה מלאה לכל מידה

✔️ 5 שנות אחריות על כל פרגולה תלויה שאנו מייצרים

✔️ אספקה מהירה עד בית הלקוח

✔️ שירות מקצועי בפריסה ארצית רחבה

✔️ פרגולת אלומיניום תלויה מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לפרגולה תלויה מאלומיניום:

הניסיון שמבטיח פרגולות אלומיניום תלויות איכותיות, בטוחות ויפות - באחריות!

למעשה, אנחנו מבצעים מגוון רחב במיוחד של עבודות אלומיניום. בין השאר אנחנו מייצרים, וגם מתקינים ומתקנים, חלונות מכל הסוגים, תריסים ידניים וחשמליים, גדרות אלומיניום, מסתורי כביסה וכמובן פרגולות.

הניסיון העשיר אשר צברנו במשך שני עשורים ויותר ובעבודה מול אינספור לקוחות מרוצים מתורגם לבקיאות מקצועית, וליכולת לספק לכל אחד ואחת פרגולה לא פחות ממושלמת – גם במרחבי המגורים, גם בעסקים שזקוקים לפתרון הצללה מתקדם וגם במרחב הציבורי.

הניסיון והמקצוענות מאפשרים לנו גם להעניק אחריות מלאה ל-5 שנים על פרגולות תלויות מאלומיניום, כמו גם על כל עבודה אחרת שמבצע קבלן אלומיניום של החברה.

פרגולת אלומיניום תלויה בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של המקום

כל המוצרים שא.מ.ש אלומיניום מייצרת – חלון בלגי, תריס הזזה, מעקות אלומיניום, ויטרינות מעוצבות, שער אלומיניום וכמובן פרגולה תלויה מאלומיניום – הם בהתאמה מלאה ומדויקת לצרכים הספציפיים של כל לקוח. אנחנו מיומנים במימוש כל רצון ומייצרים פרגולות אלומיניום תלויות בכל גודל מבוקש, כך שלא תצטרכו להתפשר, אלא תוכלו לכסות את כל השטח הרצוי עם הפרגולה.

במידת הצורך, הצוותים המקצועיים שלנו יעזרו לכם גם לאפיין במדויק את הפרגולה האופטימלית עבורכם, תוך הסברים מפורטים וסבלניים לגבי האפשרויות השונות, היתרונות והחסרונות של כל אופציה וכל מידע אחר שיעזור לכם לבחור נכון.

פרגולת אלומיניום תלויה מעוצבת

התקנה מוקפדת במיוחד של פרגולה תלויה, גם כשיש אילוצים ומגבלות

פרגולת אלומיניום תלויה מציעה מספר יתרונות משמעותיים (פירוט בפסקה הבאה). יחד עם זאת, חשוב לציין כי התקנת פרגולה תלויה היא פעולה מורכבת יחסית, ובוודאי שבהשוואה להתקנת פרגולה על עמודים.

על-מנת שאפשר יהיה ליהנות מהתועלת המשמעותית של פרגולה תלויה מאלומיניום נדרש קודם כל תכנון מדויק מאוד, וזאת כדי שפתרון ההצללה יהיה יציב ובטוח. גם ההתקנה עצמה צריכה להיות מבוצעת על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב, ובפרט במצבים שבהם השטח מכתיב אילוצים מסוימים. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי ישנם מצבים שבהם לא ניתן להתקין פרגולות אלומיניום תלויות, ובמקרה כזה התנהלות אחראית כוללת מציאת פתרון אחר.

היתרונות של פרגולות תלויות מאלומיניום

פרגולת אלומיניום תלויה, כלומר כזו שלא זקוקה לעמודים, חוסכת שטח יקר ומשאירה מקסימום מקום למי שמבלים תחת פתרון ההצללה הפופולארי. במרפסות קטנות יחסית זהו יתרון משמעותי במיוחד, אבל גם בחללים גדולים יותר תמיד כדאי למצות את השטח.

היתרון השני של פרגולות תלויות הוא האסתטיות שלהן בזכות העובדה שאין צורך בעמודים. בפרט מתאימה האופציה הזו למי שמעדיפים את המראה המינימליסטי ופריטים שהנוכחות שלהם מוצנעת ואילו התועלת – משמעותית.

העדפת פרגולות תלויות מאלומיניום על פני עץ מספקת גם היא מספר יתרונות בולטים. ראשית, האלומיניום הוא חומר גלם נוח מאוד לעיבוד. בהתאם, הייצור מחייב השקעת משאבים נמוכה יחסית, ולכן ניתן לגבות על פרגולות אלומיניום תלויות מחיר אטרקטיבי. יתרון שני הוא העמידות הגבוהה מאוד של החומר, גם ביחס לרטיבות, גם ביחס לרוחות וחבטות וגם בפני חרקים (שמן הסתם לא נמשכים למתכת). עוד כדאי לדעת שיש גם פרגולה מאלומיניום דמוי עץ – פתרון שמשלב את היתרונות הפרקטיים של המתכת הפופולרית עם המראה מרהיב העין של העץ.

מתחייבים לגבות עבור כל פרגולה תלויה מחיר הוגן ומשתלם

א.מ.ש אלומיניום מתחייבת לגבות עבור כל פרגולה תלויה מחיר הוגן. התחייבות נוספת שלנו היא לא להתפשר על האיכות על-מנת להוזיל את העלות, וזאת מתוך ההבנה שלנו שלקוחות שמקבלים מקסימום תמורה לכספם הם נכס יקר ערך לכל עסק.

בטבלה הבאה תוכלו לראות את טווחי המחירים של פרגולות תלויות מאלומיניום מבוקשות במיוחד. על-מנת שנוכל לספק לכם הצעת מחיר מותאמת ספציפית אליכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולספר לנו מה אתם צריכים ורוצים. כאמור, אנחנו מתחייבים לגבות עבור כל פרגולה אלומיניום תלויה מחיר משתלם במיוחד.

כמה עולה פרגולת אלומיניום תלויה במרפסת סטנדרטית?

6,000-12,000 ש"ח

עבור דגם סטנדרטי של פרגולה אלומיניום תלויה מחיר כולל התקנה.

מה המחיר של פרגולות אלומיניום תלויות על גג?

600-900 ש"ח

מחיר למטר רבוע בהתאם למורכבות ההתקנה.

כמה צריך לשלם על פרגולה חשמלית מאלומיניום ללא עמודים?

900-1,900 ש"ח

עלות למ"ר. המחיר משתנה על-פי סוג הפרופיל הספציפי.

מהי העלות של פרגולה תלויה מאלומיניום דמוי עץ?

600-800 ש"ח

מחיר למ"ר.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות בנושא פרגולות אלומיניום תלויות:

כמה זמן אורכת התקנת פרגולת אלומיניום תלויה?

פרגולות אלומיניום תלויות מחייבות כאמור התקנה מקצועית במיוחד. יחד עם זאת, הניסיון רחב ההיקף שלנו מאפשר להשלים את המלאכה המורכבת בזמן קצר – מספר שעות. כמו כן, אנחנו מקפידים לשמור על השקט והסדר בזמן העבודה, כדי שההפרעה לשגרה תהיה מינימלית.

האם ניתן לקבל פרגולות תלויות בגוונים שונים?

כן. האלומיניום ניתן לצביעה בכל גוון שתרצו, ועוד כדאי לדעת כי גם עבור סוג כזה של פרגולה תלויה מחיר המוצר וההתקנה יהיו נמוכים.