תיקון תריסים בחולון

תריסים הם מסוג הפריטים שנראים כאילו הם לעולם לא מתקלקלים, אבל בפועל כן ייתכנו תקלות: רצועה שנשחקת ולכן נקרעת, שלבים שנשברים או נתקעים, קפיץ שכבר לא ממלא את תפקידו, מנוע שזקוק לכיוון מחדש ויש עוד מקרים.

א.מ.ש אלומיניום מבצעת כל סוג של תיקון תריסים בחולון על בסיס ניסיון שנצבר במשך 20 שנים ומתוך מחויבות מלאה לכל לקוח ולכל לקוחה. בנוסף, אנחנו מתחייבים למחירים מהנמוכים בארץ.

תיקון תריסים בחולון עם א.מ.ש אלומיניום:

✔️ תיקון כל סוגי התריסים מהיום למחר: גלילה, הזזה וחשמליים

✔️ שירות החלפת תריס גלילה ידני לחשמלי בזול

✔️ מעל 20 שנות ניסיון בתיקון והתקנת תריסים

✔️ אחריות מלאה על כל עבודה

✔️ זמינות מיידית לביצוע כל תיקון נדרש

✔️ תיקון תריסים חולון מחיר הכי משתלם בשוק!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לתיקון תריסים בחולון:

מקצועיות ללא פשרות ושימוש בחלקים מובחרים בלבד

עם ניסיון של כאמור למעלה מ-2 עשורים בתיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים, תריסי הזזה, תריסי רפפה ועוד, וניסיון דומה בהתקנת כל סוגי התריסים, אנחנו יכולים להבטיח שירות מצוין בכל מקרה שבו נוצר צורך בביצוע תיקון תריס – וגם לקיים את ההבטחה.

מרכיב אחד בהבטחה הוא העבודה שלנו, שכאמור מבוססת על בקיאות מקצועית רחבת היקף. המרכיב השני והחשוב לא פחות הוא שימוש בחלקי החילוף האיכותיים ביותר שיש – בין אם נדרשת למשל החלפת רצועה בתריס גלילה, בין אם התיקון כולל החלפת שלבים, תיקון מסילה של תריס הזזה והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.

תיקון תריסים חולון - עם אחריות על כל תיקון

תיקון תריסים חשמליים בחולון וגם תיקון של תריס ללא מנוע הן פעולות שמייצרות לפעמים גם חשש מסוים – שהתיקון לא יחזיק מעמד והבעיה תחזור על עצמה. על-מנת להבטיח לכם ראש שקט מעניקה א.מ.ש אלומיניום אחריות מלאה על כל התיקונים.

האחריות – שמבוססת על כך שאנחנו מבצעים עבודה מקצועית מוקפדת וכאמור על שימוש בחלקים איכותיים –  ניתנת גם על התקנת תריס חשמלי בחולון או תריס ידני.

תיקון תריסים בחולון בזול
תיקון תריס בחולון

מתקן תריסים בחולון בזמינות גבוהה ועם מוסר עבודה אמיתי

כשטכנאי של א.מ.ש אלומיניום מתקן תריסים בחולון, אתם יכולים להיות רגועים לא "רק" לגבי המקצועיות, אלא גם לגבי השירות על כל מרכיביו.

ראשית, אנחנו מתנהלים ביעילות רבה ולכן יכולים להיות זמינים עבור כל הלקוחות – כך שלא תצטרכו לסבול זמן רב מדי מהתקלה שמשביתה את התריס. בנוסף, נגיע אליכם בדיוק במועד שנתאם עמכם, ולא פחות חשוב – נשמור אצלכם גם על הניקיון וגם על הסדר, כך שלא תרגישו את הנוכחות שלנו ואת העובדה שבוצעו עבודות שונות לצורך תיקון התריס.

תיקון תריסים בחולון במחירים משתלמים במיוחד

תיקון תריסים בחולון באיכות גבוהה לא חייב להיות יקר – אנחנו מתחייבים כאמור לתמחור אטרקטיבי במיוחד של כל עבודה, כפי שתוכלו לראות בטבלאות הבאות.

תיקון תריסי הזזה בחולון:

כמה צריך לשלם על החלפת ידית מנוף?

300-400 ש"ח

כולל את עלות ביקור הטכנאי.

כמה עולה החלפת שלבים?

300-350 ש"ח

מחיר עבור שלב אחד, כולל ביקור הטכנאי. כל שלב נוסף שמוחלף עולה עוד 10-20 ₪.

מהי עלות תיקון מסילה של תריס הזזה?

300-500 ש"ח

 

מהו מחיר החלפת שלות?

300-350 ש"ח

זוג שלות.

תיקון תריסי גלילה בחולון:

מהו המחיר של החלפת קפיץ בתריס גלילה?

300-450 ש"ח

 

כמה צריך לשלם על החלפה של רצועה ומנגנון?

350-500 ש"ח

 

כמה תעלה החלפה של שלב?

350-550 ש"ח

להחלפה של עד 5 שלבים.

מהי העלות של החלפת תריס ידני בחשמלי?

700-1,300 ש"ח

מחיר למ"ר.

תיקון תריסים חשמליים בחולון:

כמה עולה תיקון תריסים חשמליים בחולון כשנדרשת החלפה של המנוע?

800-1,800 ש"ח

עבור תריסים בגודל סטנדרטי – עד 100 ק"ג.

מהו מחיר שחרור תריס חשמלי שנתקע?

400-800 ש"ח

תלוי היכן התריס נתקע – למעלה או למטה

כמה צריך לשלם על תיקון נתק בין שני שלבים?

350-600 ש"ח

כולל כיוון מנוע.

מהו המחיר של כיוון תריס חשמלי?

350-450 ש"ח

 

ייעוץ שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות - ללא כל התחייבות מצדכם

במקרים רבים תקלה בתריס מייצרת התלבטות – למשל האם כדאי לתקן או כבר לבצע החלפת תריסים בחולון. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולנצל את הבקיאות המקצועית והאדיבות שלנו לקבלת כל המידע שיעזור לכם להגיע להחלטות האופטימליות עבורכם. אצלנו תקבלו מענה מקיף, סבלני וקל להבנה על כל שאלה לגבי תיקון תריסים בחולון מכל הסוגים – בלי שום מחויבות מצידכם, אלא רק מהצד שלנו. בנוסף, נוכל לאחר שנשמע את כל הפרטים הרלוונטיים לספק לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות על תיקון תריסים בחולון:

למה לבחור דווקא בכם לתיקון התריסים שלי בחולון?

הבחירה היא כמובן בידיים שלכם, אבל כדאי שתדעי שיש לנו יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום התריסים וביצענו תיקונים מכל סוג לכל סוגי התריסים. הצוותים שלנו זמינים לתיקון תריסים בחולון של כל תקלה באופן מיידי, ואנו מתחייבים על אספקת מענה מקצועי במחיר הוגן, תוך מתן אחריות מקיפה בעת ביצוע כל עבודה.

מהם סוגי התריסים שאתם מתקנים?

אנחנו מתקנים את כל סוגי התריסים שקיימים בשוק: תריסי רפפה, גלילה, הזזה, תריסים חשמליים, תריסי אור ועוד. נשמח לתקן או להתקין לכם גם חלונות ורשתות נגד יתושים.