רשת לחלון ממד

כידוע, כל פעולה שמתבצעת במרחב המוגן הדירתי – או בקיצור המקובל, הממ"ד – חייבת לעמוד בסטנדרטים מחמירים, כך שלא תיגרם פגיעה ביכולת ההגנה של החדר. בהתאם לכך, גם התקנת רשת לחלון ממ"ד היא משימה למקצוענים בלבד, ולכן כדאי להפקיד אותה בידי א.מ.ש אלומיניום, חברה עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בייצור והתקנה של תריסים, חלונות, רשתות ושלל מוצרי אלומיניום נוספים, ובפרט הוספת רשת גלילה לחלון ממ"ד.

רשת לחלון ממד קונים רק מא.מ.ש אלומיניום!

✔️ התקנת רשת גלילה לחלון ממד מהיום למחר

✔️ ייצור רשת לחלון ממד מגנט בהזמנה לפי מידה

✔️ אחריות מלאה על כל רשת לחלון ממ"ד שאנו מייצרים

✔️ 20 שנות ניסיון בהתקנת רשתות נגד יתושים לממד

✔️ שירות אדיב בפריסה ארצית רחבה

✔️ רשת לחלון ממד מחיר הכי משתלם בארץ!

קבלו הצעת מחיר משתלמת לרשת לחלון ממד:

הכללים החשובים לגבי התקנת רשת לחלון ממ"ד

חלון במרחב מוגן דירתי מיועד לשמש גם כפתח מילוט במקרי חירום. אי לכך, חל איסור מוחלט לחסום חלון שכזה ולכן רשת קבועה לא באה בחשבון. תקנה משמעותית נוספת לגבי הממ"דים, ואשר משפיעה גם על התקנת רשת גלילה לחלון בחדרים אלה, היא האיסור לקדוח. איך בכל זאת חוסמים את הגישה של היתושים לחדר ושוהים בו מבלי להיעקץ? ניתן להדביק את הרשת לחלון עם חומר מיוחד ועוד אפשרות היא רשת לחלון ממ"ד מגנט.

הסוגים השונים של רשתות לחלונות ממ"ד

האופציה הנפוצה ביותר היא רשת גלילה לחלון כאשר מחפשים רשת מתאימה לממ"ד, אבל ישנן גם אפשרויות נוספות – רשת הזזה ורשת כנף.

רשת גלילה לחלון ממד

רשתות גלילה לחלונות מתאימות מאוד לממ"דים. הן מגיעות עם ארגז שמותקן מעל לחלון וכן עם קפיץ אשר מאפשר את גלילת הרשת כלפי מעלה וכלפי מטה.

היתרון המרכזי של רשת גלילה לחלון ממ"ד הוא שהיא חוסכת את הצורך במסילה או בכנפיים. מאחר שבדרך כלל החלון במרחב המוגן הדירתי קטן, זהו יתרון משמעותי. בנוסף, רשת זו נוחה מאוד לניקוי ולתפעול, וכמו כן כשאין בה צורך היא נגללת כלפי מעלה וכך נכנסים לממ"ד מקסימום אור ואוויר.

לצד היתרונות, יש גם חסרונות שחשוב להיות מודעים אליהם, ובפרט מורכבות ההתקנה. בנוסף, חשוב להשתמש ברשתות בזהירות ולמשל לא למשוך אותן בחוזקה או לעזוב אותן בבת אחת כדי לא לפגוע בקפיץ.

רשת הזזה לחלון ממד

בדיוק כמו חלונות הזזה, גם רשת הזזה נגד יתושים נעה על גבי מסילה. רשתות הזזה יציבות ועמידות מאוד, אבל המחיר הוא חובת התקנת המסילה שתיכנס אל תוך הקיר. בנוסף, גם כשאין בה צורך, רשת הזזה תחסום 50% מהאוויר והאור שנכנסים לממ"ד.

רשת כנף לממד

רשת לחלון ממד שנפתחת כלפי פנים או כלפי חוץ. בדומה לרשת גלילה, גם רשתות כנף ניתן לפתוח לגמרי וכך לאפשר זרימה חופשית של אוויר ומקסימום אור טבעי. יחד עם זאת, לא בכל ממ"ד אפשר להתקין רשת כנף, בעיקר בגלל שלא תמיד יש מספיק מקום בחדר גם לחלון וגם לרשת אחרי הפתיחה שלהם.

20 שנות ניסיון

מחירים משתלמים!

אחריות מלאה

רשת גלילה לחלון ממ"ד בהתאמה מדויקת לכל מפתח

חברת א.מ.ש אלומיניום מייצרת מגוון רחב מאוד של מוצרים מחומר הגלם קל המשקל ועתיר היתרונות: גדרות אלומיניום, מעקות, חלונות, תריסים חשמליים, שערים וכמובן גם רשתות נגד יתושים. את כל המוצרים האלה אנחנו יודעים לייצר בכל גודל רצוי ובהתאמה מדויקת לכל מפתח ולכל צורך ספציפי.

בנוסף, צברנו ניסיון של כאמור יותר מ-20 שנים גם בהתקנת כל המוצרים הנ"ל. ההתקנה מבוצעת במקצועיות גבוהה ותוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של שירות. בפרט, אנחנו מקפידים להגיע אל בית הלקוח בדיוק במועד שתואם, שומרים על הסדר, השקט והניקיון בזמן העבודה ועונים בסבלנות על כל שאלה. כמו כן, אנחנו מעניקים 5 שנות אחריות מלאה על עבודות אלומיניום מסוגים שונים, לרבות התקנת רשת לחלון ממ"ד.

רשת לחלון ממד חדש
רשת לחלון ממד

רשת לחלון ממד - מחירים

כחלק מהמחויבות שלנו לשירות בסטנדרטים גבוהים, גם המחירים שאנחנו מציעים אטרקטיביים מאוד – כפי שתוכלו לראות בטבלה הבאה:

כמה עולה רשת גלילה לחלון ממ"ד?

400-650 ש"ח

מחיר למ"ר, כולל ההתקנה.

מהו המחיר של רשת הזזה לממ"ד?

380-450 ש"ח

רשת לחלון ממ"ד בגוון לבן.

מהי העלות של רשת כנף לחלון בממ"ד?

350-450 ש"ח

 

כמה תעלה לי רשת לחלון ממ"ד מגנט?

350-450 ש"ח

 

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת:

תשובות לשאלות נפוצות על רשתות לחלון ממ"ד

האם ניתן לקבל רשת לחלון בצבעים שונים?

כן. תוכלו לקבל את הרשת – בין אם מדובר על רשת לחלון ממ"ד ובין אם על רשת נגד יתושים לדלת יציאה למרפסת – בכל גוון רצוי (כולל שקוף).

איך אפשר לדעת מהי הרשת המתאימה ביותר לכל חלון ממ"ד?

אתם מוזמנים לספר לנו איזה חלון יש אצלכם בממ"ד, מהם מאפייני השימוש בחדר בזמן שגרה ומהי מסגרת התקציב, ונשמח להמליץ לכם על האופציה האידיאלית. בכל מקרה, איש אלומיניום מנוסה מטעמנו יגיע אליכם כדי לבצע את המדידות הנדרשות ואת ההתקנה.

למה לבחור בנו?

בגלל המכלול: גם ניסיון נרחב, גם התאמה מדויקת לכל צורך, גם התקנה מוקפדת, גם שירות בסטנדרטים גבוהים, גם אחריות על העבודה וגם מחירים משתלמים.